„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. június 30., szerda

Újra kezdem!

Megpróbálok,újra időt szakítani a blog írásához mert így ha nem írok hónapokig,hogy fogjuk visszaolvasni az emlékeket! Így is annyira elmaradtam már! Hol is kezdjem,olyan nehéz így visszatekinteni,hogy is volt pontosan!Márciusban kiderült,hogy kisbabát várok,várunk,aminek akkor cseppet sem örültem,mért is szépítsem így volt!Nem voltam felkészülve rá,kétségbe estem,megijedtem,hogy mi lesz most,dfe aztán apával arra a döntésre jutottunk,hogy belevágunk!
Mára már teljesen ráhangolódtunk a babavárásra!Franciska nagyon édes ahogy várja,szerintem nagyon szerető,és gondoskodó nővérke lesz belőle!Dávid is örült a hírnek pedig azt gondoltam,hogy majd nem fog,de nem így volt kellemesen csalódtam a reakciójában!
Mi is történt még Április végén Mátraházán üdült a család egy hétig nagyon jó volt,kellemes időt fogtunk ki,sokat tudtunk kirándulgatni,szép hely nagyon! Majd teszek erről is képeket.Franciskának a mókusok tetszettek a legjobban,amik cseppet sem féltek az emberektől,és lehetett őket dióval,és mogyoróval etetni,egész közel merészkedtek!
Aztán szegény Franciskám lebetegedett,és egy csomó buliból kimaradt ami az oviban történt,anyáknapja,gyereknap,kirándulás!Június 14-től pedig már összevonások voltak,és nem vittem,mert már nem dolgozom,és így itthon maradt velem! Jól elvagyunk.
Dávid is elballagott,voltunk beíratkozni az új iskolába!Nagyon furcsa volt.Remélem sikerül majd hamar beilleszkednie,és új barátokat szereznie,és nem keveredik rossz társaságba!Bár ő soha nem volt balhés fajta,remélem ez így is marad! Féltem ám nagyon!
Hát egyenlőre ennyi,úgy hiszem leírtam nagyvonalakban ami eddig történt,és mostmár tényleg megpróbálok sűrűbben jegyzetelni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)