„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. november 17., szerda

Csak pár szó

Minden nap belesek kicsit a blogjaitokba,kivel mi történt,és mire végig olvasgatok mindenkit általában már nincs kedvem írni.Ez most is így van de összeszedtem magam,úgyhogy pár sort azért írok,mert mióta hazajöttünk a kórházból nem is jelentkeztem!
Szüléstörténet is készül kerek egy mondatot már írtam is, :) na de majd az is meglesz!

Hihetetlenül jó itthon lenni,Anna Sára nagyon aranyos,édes kisbabóca,eszik és alszik ez jellemző rá!Éjszaka is!!!! Na nem aludja végig az éjszakát,tegnap pl.9-kor elaludt,és hajnal 3-kor ébredt először,aztán kaja után alszik tovább. Napközben is jókat alszik! Szóval nem panaszkodhatok!
Nyugodt békés kisbaba!
Hétfőn voltunk kontrol-on a kórházba,mert csak ezzel a feltétellel engedtek haza,mivel kicsit sárgának találta a doktornő!Nem várakoztattak meg minket gyorsan levették a vért,és az eredmény is hamar megvolt,doktornéni még megvizsgálta és már jöttünk is haza!Nem kell már visszamenni!!

Franciska először kicsit meg volt illetődve mikor meglátta itthon Annát,be sem akart jönni a szobába hozzánk.De aztán mikor feloldódott végre mégiscsak bejött! Aranyos ahogy sürög-forog körülöttünk,hozza a pelenkát,a törlőkendőt,sokat segítkezik! Nem vettem még észre eddig,hogy nagyon féltékeny lenne,de ugye nyugtával a napot azt szokták mondani.Minden esetre megpróbálunk vele is annyi időt tölteni amennyit csak tudunk!
Bár most legtöbbet ugye apa tud vele foglalkozni,de én is igyekszem!Mert tudom,hogy hiányzom neki!
A múltkor volt nyíltnap az oviban,és mondta,hogy - Anya,holnap jönnek az anyukák az oviba,te is eljössz??
Rossz volt azt mondani,hogy nem tudok,mert apa nem tudja megetetni a kistesót helyettem.Előbb elpityeredett,hogy de oda csak anyukák mennek,de a végén már beérte apával is.Sőt szerencsére nem csak anyukák vettek részt a nyíltnapon hanem apukák is!
Mondjuk apa mikor hazajött közölte,hogy ő aztán nem megy legközelebb,nem igazán nyerte el a tetszését! :))
Csináltak pár fotót is.














2 megjegyzés:

  1. Jó,hogy írtál, már hiányoltam az írásaidat! Érthető, hogy most babázol ezerrel. Azok az első idők!!!
    Szerencséd van, hogy a kisasszony ilyen nyugodt!
    Nagyon szépen fejlett, egészséges kislány.
    A féltékenység majd elmúlik, nálunk is volt. Szerintem, jó a korkülönbség, mert már Franciban megvan a kisanyuka.
    Várom a szüléstörténeted, kíváncsi vagyok, hogy tudtad megszülni ezt a nagy babát.

    VálaszTörlés
  2. Szia Hajni!
    Nagyon örülök, hogy írtál és természetes, hogy nincs időd ilyen pici gyönyörűség mellett még más blogokban is kommentelni olvasni... sztem ezt mindenki megérti:)
    Neked most a legfontosabb Annával foglalkozni, és persze a 2 "naggyal" elhiszem, hogy semmire nincs időd:)
    Szerencsés vagy, hogy ilyen jó kislány Anna eszik és alszik:) Van tejcsid bőven???
    pucca nektek!!!!!♥

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)