„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. augusztus 19., péntek

Kicsit elfáradtam

Pár napja már nem alszom rendesen az allergia miatt,nappal esélyem sincs a pihenésre mert Anna mostanában nem alszik túl sokat napközben,négy foga jön most egyszerre a doktornőnk szerint! Úgyhogy ki vagyok! Hogy ez miben mutatkozik meg, pl: tegnap este nem tudtam,hogy most bevettem az allergia gyógyszert vagy sem. (így utólag belegondolva,meg a rémes éjszakára visszatekintve szerintem nem vettem be,de mivel nem voltam ebben biztos nem mertem megkockáztatni,hogy bevegyek még egy szemet) Ma reggel,vagy inkább zöld hajnalban ,meg elmostam Anna cumis üvegét majd megtöltöttem kávéval!Szerencsére időben tudatomra ébredtem,és addig nem jutottam el,hogy még meg is kínáljam vele! :))))
Jót tenne egy kiadós alvás,de azt mondják idén elhúzódik az allergia szezon (király!!)

2 megjegyzés:

Köszönöm,hogy írtál! :)