„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. június 21., csütörtök

Képes

A nyár folyamán szerintem majd csak ilyen képes beszámolókat fogok be biggyeszteni ide,mert időm na az nincs túl sok!
A nyári szünet, tök jól telik a lányok egész jól elvannak egymással, csak ez a nagy hőség nem igazán nyerő. Jóformán egész nap bent kuksolunk mert a környező játszóterek csak olyan 4-5 óra magasságában lesznek árnyékosak,és ha nem akarunk hőgutát kapni kénytelenek vagyunk maradni a fenekünkön! :(
Imádom a jó időt de ne legyen 40 fok.
Tegnap felfújtam nekik a kis medencét és kitettem az erkélyre,ott pancsoltak egy darabig, de aztán Anna megunta ,és csupaszon (pelus nélkül) akart szaladozni a lakásban de azt meg nem akartam mert még nem jelzi ha kell neki pisilni,és én meg nem szeretném ha nyomokat hagyna maga után a szőnyegen,vagy az ágyon szóval elrontottam a bulit.
 Mindent összevetve még nem voltam őrjöngés közeli állapotban eddig,de még csak a szünet elején tartunk,ami késik nem múlik. :)))


Kis copfoska.:)

Na, labdázunk?


Erkély beach :)

2 megjegyzés:

  1. Aranyosak a lányok, és az a copf?! Édes nagyon! Alig várom, hogy Hanninak is kössek. :)
    Milyen jó, hogy van erkélyetek. Én panelban nőttem fel, de nálunk nem volt, és mindig arról álmodoztam, milyen jó is lehet.

    VálaszTörlés
  2. Az biztos,hogy ez a kis erkély, jobb mintha semmi nem volna.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)