„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. június 30., szombat

Kontroll újra

Pénteken apa vitte vissza Franciskát a doktornőhöz. A jobb oldalon már tiszta a tüdeje, de a bal oldalon még mindig nem tiszta, szóval hétfőn ismét jelenésünk van! Én is elmentem délután a dokimhoz mert már nagyon rossz volt ez a szűnni nem akaró köhögés. Állítólag valami vírus , kaptam köhögésre egy bogyót 3x1-et kell bevenni, de úgy kiüt, hogy szó szerint szédelegtem tőle,és csak úgy volt jó ha feküdtem meg aludtam. Holnap nem veszem be csak estére egy szemet remélem úgy is használ majd, mert nem akarok egész nap zombit játszani! :)

2 megjegyzés:

  1. Akkor sajnos kikaptátok ezt a betegséget!:-((( Pihenj amennyit csak tudsz, hogy hamarabb gyógyulj!
    Jobbulást!

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)