„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2013. június 29., szombat

...

Gyorsan eltelt ez a hét is, végre szombat, és kicsit "pihenhetünk". Annán is annyira érezni ahogy telnek a napok egyre jobban elfárad. A korán kelés pénteken már igen nehézkes. Ráadásul, én nem tudom miért, de egyszerűen nem tud aludni a bölcsiben max. egy fél órát. :(  Ezért esténkén folyton megy a nyavajgás, hiszti ami eléggé embert próbáló idegileg. Egyetlen pozitív dolog van benne, hogy este időben elalszik. Remélem az oviban majd jobb lesz a helyzet. Franci meg éppen az ellenkezője, olyan jókat alszik az oviban, hogy esténként alig lehet lelőni, mert Ő még nem álmos. :)

Tegnap pörgés volt a munkahelyen, új főnök cseppet sem előnyös új szabályokkal. Na de ez már megszokott, nincs beleszólásunk a dolgokba. Mióta dolgozom a röpke 15 év alatt egyszer sem volt még rá példa, hogy a munkáltató szabta meg mikor menjek szabadságra. Bár mindig megvolt ez, hogy a szabink x %-val  Ő rendelkezik, de valahogy mindig rugalmasan meg lehetett oldani ezt a kérdést. Most ez sem így van. Például a július első két hetében szabadságoltatni kellene az embereket. Én jeleztem, hogy nem akarok most menni mert még tudom vinni a gyerekeket bölcsibe, oviba, és szerintem vagyunk így ezzel még páran. Kíváncsi leszek kedden mit mondanak majd. Hétfőn ugyanis nem megyünk, kaptunk egy napot ajándékba a köztisztviselők napja alkalmából (szerencsére nem az éves szabink terhére) :))

Hoztam pár képet,amit ovónéni osztott meg a minap face-n. Az utolsó közös fagyizás, és kiruccanás a csoporttal.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)