„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. október 7., csütörtök

Teljesen behavazva

Ez a hét ugyanis nagyon sűrűre sikeredett,és mikor meg leülhettem volna a gép elé már nem volt kedvem írni,túl fáradt voltam.A héten a délutáni alvást is bevezettem,tisztára mint az oviban :) de szükségem van rá,elmúltak a tele vagyok energiával időszakok!
Nem is tudom hol kezdjem,talán az elején!
Hétfőn még nem volt vészes,délelőtt bementem a laborba vizeletet leadni,aztán 9-kor kozmetikus, 12-kor fodrász,mégis nézzek már ki valahogy mire eljön a nagy nap! :) Aztán délután még posta csekk befizetések stb..
Kedden tanácsadáson voltam,már reggel fejfájással ébredtem,gondolom a front miatt,és ez a vérnyomásomon is meglátszott,160/70,majd egy kicsivel később 150/80-at produkáltam!Doktor úr kórházi beutalásról kezdett el beszélni amivel teljesen rámhozta a frászt,kinek van kedve idő nap előtt befeküdni a kórházba.Így is aggódom a gyermekágyon eltöltött pár nap miatt is,nem hogy most befeküdjek hetekre! Rendes volt,házi feladatként napi többszöri vérnyomásmérést adott nekem,amibe nagy boldogan bele is egyeztem.Minden esetre azért sikerült elcseszni a napomat ezzel,nagyon rossz lett a kedvem és tiszta ideges lettem,folyton azon járt az eszem,hogy nehogy magas legyen a vérnyomásom,mert nem akarok kórházba menni!(Egyébként méregetem azóta is ,és hál istennek rendben van)
Kedden apa sem dolgozott,úgyhogy kicsit vásárolgattunk ami még hiányzik a kórházi cumóból,meg vettünk egy kiságyat a bizományiba,aztán a Brendonba vettünk bele egy matracot,mert úgy voltam vele,hogy az azért legyen új!
Szerdán magánrendelésen voltam a dokimnál,neki is elújságoltam a vérnyomásmizériámat,de mutattam neki az addig mért eredményeket,és azt mondta ne aggódjak,nincs rá okom! UH-t is csinált,és ott is mindent rendben talált,azt mondta a baba méreteivel nincsenek gondok,nézte a veséjét,gyomrát ,szívét,kezecskéit,lábacskáit egyszóval megmutatta tetőtől talpig a kisasszonyt!
Méretek BPD: 92mm ,THQ: 95 mm

Ma megvolt az első NST vizsgálatom,ahhoz képest,hogy nem mentem oda zöld hajnalba,elég hamar sorra kerültem.Egy kicsit aggódtam,hogy minden rendbe legyen,de felesleges volt! Nagyon ügyeske volt a kisbabám,minden rendben volt vele! Olyan jó volt hallani ahogy dobog a kis szíve,órákig el tudtam volna ott feküdni!Legközelebb jövőhét csütörtökön megyek!
A jövőhét is húzós lesz egyébként,hasonlóan mint ez a hét.
Hétfőn labor vérvétel.
Kedd tanácsadás,de ez már tuti,hogy az utolsó lesz legalábbis nagyon remélem!
Csütörtök NST.
Meg ami még közbe jön csak úgy!
Hétvégén baba börze,feltétlenül ott a helyem azt tervezem,hogy mostmár meg kell venni mindent ami szükséges,aztán mostmár tényleg csak hátradőlünk és várjuk nyugodtan a kis Anna Sáránkat!De jó is lesz,már alig várom,hogy túl legyünk mindenen,itthon legyünk,és babázzunk!

3 megjegyzés:

  1. Kitartást Anya! A vége csiga lassú az biztos és ez a sok macera.
    De jó, de jó aztán már babázhatsz:)))

    VálaszTörlés
  2. Boca! Köszi a biztatást!Rám fér!Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Kitartás! Már Nektek sincs sok hátra, hamarosan kibújik a pici lány a pocakból! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)