„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. március 8., hétfő

Betegen


Na nem a gyerekek( hála  istennek),hanem én.Tegnap este rosszul lettem,hányingerem volt,és nagyon fájt a fejem,aztán egész éjszaka a wc-t jártam egészen hajnal ötig(hányás,hasmenés).
Most jöttem haza a dokitól ,azt mondja vírusos a torkom,és,hogy mostanában  nagyon sokan megkeresték már,ezekkel a tünetekkel.Azt is mondta,hogy nincs kizárva,hogy a családot is lefertőztem.Hát én tiszta szívemmel remélem,hogy nem lesz igaza.Elvileg 3 nap a lappangási idő,hogy hol szedhettem össze ezt a fránya vírust nem tudom.Most a hétre kiírt beteg szabira,úgyhogy pihi.Milyen jó,hogy apa már itthon van mert tudok pihenni,és ő rendezi a gyerekeket.Megyek is,hosszú volt a tegnap éjszaka.

1 megjegyzés:

Köszönöm,hogy írtál! :)