„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. március 7., vasárnap

Franciska mondta

Franciskának délutánra nagyon jó kedve kerekedett,énekelt,táncolt,most meg éppen Dávidnak bohóckodik,és jókat kacarászik a saját viccesnek vélt beszólásain.
(Dávid meg már azon nevet ahogy Franci kacarászik.)
Amíg énekelt,jegyzetelésbe kezdtem mert nagyon jókat mosolyogtam egy két sajátosan átköltött szerzeményen.

Mostanában nagyon tetszik neki a tv-ben Freddie Mercury előadásában a tavaszi szél vizet áraszt (biztos láttátok már ti is a reklámot)
Nos íme a dal kicsit másként:

"Tavaszi szél vízelet áraszt,világom,világom.
Minden madár választ egy társat,
világom ,világom."

A következő szintén reklám a tv-ből a merci ami a következően néz ki:

"Te vagy a parizon mert járja mindenem,
merszív,hogy vagy nekem,
merszív,hogy vagy nekem."

Egy kis nyelvtörő,kicsit másként:

"A hivatali papnak fapipája van,mert a hivatali fapi pipa...."
Jajj,összegabalyogyott a nyelvem.  :P

És egy kis fontoskodás,mert ugye a kisasszony minden lében kanál.
Dávidnak szóltam,hogy jöjjön ebédelni.
Erre Ő szemtelenül visszaszólt,sajnáltatva magát,hogy most nem jön mert éppen tanulnia kell!!
Erre,én: - Majd mindjárt kapsz egy nyaklevest!
Franci kicsit később odajön hozzám,és közli:
-Anya,ha Dávid meggondolja magát,és kér enni egy nyaklevest,majd én adok neki jóó? :)

1 megjegyzés:

Köszönöm,hogy írtál! :)