„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. március 22., hétfő

Életjel !

Régen írtam már,nem vagyok túl jó passzban mostanság.Megint betegeskedem! :((
Múlt héten már mentem dolgozni,de csütörtökön ki is dőltem,nagyon csúnya gyulladt volt a torkom a manduláim megnagyobbodtak amitől persze megint hányingerem is volt,meg alig tudtam nyelni.Doktorbácsi megint egy hét pihenőt írt fel,na meg antibogyó,és gyulladáscsökkentő.
A család még bírja,hál istennek nem fertőztem el senkit eddig legalábbis.Bááár Franciskám tegnap lement délelőtt apával autót takarítani,olyan kellemes volt az idő lent voltak pár órácskát,de délutánra már folyt az orra. De az éjszaka jól telt,és reggel vidáman ébredt semmi jele nem volt a náthának így elvittem az oviba.
Reggel annyira kellemes volt az idő oviba menet,nem is adtam már Francira nagykabátot,hétvégén előkerestük a tavaszi ruhákat,a tavalyi cipő az már kicsi lett,úgyhogy beruháztunk egy új edzőcipőre,mert azért a téli bundás bakancsot már durva lenne a lábára adnom. 28-as cipellőt kellett vennünk,nem semmi lábakon áll a csajszi.A nadrágok közt is akad egy pár bokavillantós,nagyot nőttünk ismént.Várom a börzét remélem találok a mi méretünkben sok klassz csini rucit,mert már legutóbb is nehézkes volt,de azért sikerült. ;)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog Születénapot kívánunk mi is!!

    Születésnapos képek ugye lesznek feltéve? Már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!! Természetesen pótolni fogom a szülinapos fotókat! :)) IS!(Nagyon elmaradtam a blogírással)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom ám a képeket! :))

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)