„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. szeptember 17., péntek

UH.vizsgálat,és pocak fotó

Mostanában nem van ihletem írni,ide kattintok,olvasgatok aztán meredek a monitorra,majd kilépek úgy hogy nem írtam semmit!Most is inkább azon gondolkodom le kellene pihennem kicsit mielőtt Franciért megyek az oviba!Olyan de olyan lusta vagyok ma!
Na de kicsit összeszedem magam,és vázolom a kórházi UH-t,ugyanis ma voltam!
8:40-re volt időpontom,éppen odaértem a váró tömve volt kismamikkal,mondjuk a fele inkább NST-re várakozott.Na mindegy éppen kint volt a fekete hosszúhajú hölgy,kérdeztem tőle,hogy hívtak-e már,és megkértem,hogy hívja már fel a dokimat,hogy itt vagyok.Nagyon kedves volt,úgyhogy 1 jó pont!Mondta csücs le majd jön a doki is nemsokára! Közben levonult szerintem a 7. em,összes bent fektetett kismamája uh-ra,és nst-re.
Ennek az időpontra érkezett kismamák nagyon megörültek! Volt zúgolódás rendesen!Még jó,hogy közben megjött a dokim,behívott,megnézett.A vizsgálat megint gyorsra sikeredett,mert a doki,éppen műtét előtt volt,pedig elnézegettem volna még egy jó darabig a monitoron keresztül a kisbabámat,na és a szívhang mert azt is meghallgattuk,egyszerűen zene füleimnek!Na,de a lényeg az ,hogy aggodalomra semmi ok!Minden rendben van!A baba szépen feljlődik,én is jól vagyok,úgyhogy minden ok!

Státusz:

BDP: 88 mm jó FHR
FL: 62 mm
THQ: 91 mm
Placenta a hátsófalon
Átlagos magzatvíz
Gerinc ép,hasfal zárt,rekesz követhető,gyomor,és hólyagtelítődés látható,a négy végtag látható.
Norm.flow.

33 hetes pocak




3 megjegyzés:

Köszönöm,hogy írtál! :)