„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. december 4., vasárnap

Amit Annáról tudni illik :)

Azon kívül,hogy egy igazi kis angyal,és ő a család első számú kedvence,hiszen kedvességével mindenkit le vesz a lábáról,és mindenkit elvarázsol.
11,75 kg,és 78 cm (legalábbis az 1 éves státuszon még ezek voltak a paraméterek)
Általában jókedvű,keveset sír,ezért ha mégis és annak nem tudom okát (elesett,beütötte kobakját,stb.)akkor rögtön bekapcsol bennem egy vészcengő,és addig nyomozok még az okát ki nem derítem.Ritkán van ilyen szerencsére,és remélem,hogy ez így is marad a jövőben is.

Jó étvágyú,nem válogat,megeszik mindent amivel megkínálom,de azért a kedvenc mégiscsak a gyümölcsöt is tartalmazó ételek.Nasinak szereti a pufit,a győri édest,a dörmi kismackót,túrórudit,de adtam már neki joghurtot is,és az is nagyon izlett.

Alvás igénye: Általában 7-7:30-kor kel(tem),ez attól függ mennyire kell korán ott lenni adott nap az oviban.Legközelebb 11-kor alszik el,és 1,5-2 órát mindig alszik,de volt már olyan,hogy többet is.Ilyenkor már nem alszik délután viszont 6 óra felé már elég nyűgös szokott lenni.ezért általában hat után megyünk pancsolni,van,hogy egyedül,van hogy Franciskával,de mindkét esetben nagyon jól szórakozik imád fürödni! Nővérével ellentétben nem veszi zokon ha leöntöm a fejét vízzel,és az az arcába folyik,vidáman lubickol,alig lehet kikönyörögni a vízből! :) A fürdéstől általában teljesen felelevenedik újra,és megy a játék.Az esetek többségében fél 9-9 órakor elalszik.Az éjszaka változó,van amikor csak hajnalban ébred először,olyankor kap inni,és alszik tovább,de ha jön a foga éppen akkor nyűgösebb,többször felkel.
Ha már a fogzást említettem 7 fogacskája van már fent 4,lent 3.

Kedven játékai:
A fakopács a fotózás alatt kicsit hiányos szegény,de nem akartam zörögni a szobában,hogy megkeressem a két formát,és a kalapácsot hozzá.Ezekkel a játékokkal hosszú ideig el tudunk játszani.A hordókból tornyot építünk,és ő felborítja,de van mikor csak egymásba rakosgatja őket. A fakopácst ugye kalapáccsal üti befelé a formákat,bár mostanába inkább az újjával nyomja be őket. A teknőssel pedig elbíbelődik egyedül  sokáig,húzogatja a kis formákat!

Már egy korábbi bejegyzésben írtam,hogy elindult,azóta rengeteget jár kell a lakásban,nem nagyon mászik már,inkább ha bizonytalan megkapaszkodik,ágyban,székben,szekrényben,falban mi esik éppen legközelebb,és úgy lépeget tovább! Sőt ma észrevettem,hogy már úgy is fel tud álni,hogy nem kapaszkodik meg semmiben! Leteszi a kis kezecskéit maga elé,kiegyenesíti kis lábacskáit és már áll is!De ez még annyira új,mert ezt tényleg még csak ma láttam én is! :)
Újabban az idegenektől elsírja magát.Nem szereti,ha lerohanják,és piszkálják!

Szereti Duck tv-t,na ennek annyira mondjuk nem örülök de ez van.Ők azok!De a kedvence egyébként a tűzoltók,csak arról nem találtam képet!


És még így a végére egy tegnap este készült fotó!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)