„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. december 17., szombat

Újra együtt

Tegnap volt pontosan négy hónapja,hogy a Apa megkezdte a missziót,azt hiszem ezt a maradék két hónapot már könnyedén kibírjuk a gyerekekkel. Főleg, hogy ma hazajön,és velünk tölti az ünnepeket!!!!!! Hatalmas lelki feltöltődés lesz ez nekünk!
Egész héten erre készültünk Hurrá!!!! Végre eljött az idő! 
Nem tudom ma Franciska hányszor fogja megkérdezni,hogy: - Mikor jön már Apa? :))) Biztos vagyok benne  elég sokszor ahhoz,hogy az agyamra menjen! ;)
A mai menü Apa kérésére finom húsleves lesz csigatésztával
  (amihez nem vettünk tésztát tegnap,és ma megint le kell bumlizni a boltba,ami azért gond mert vinnem kell magammal a gyerekeket is,és kész tortúra mire elkészülünk,egyedül pedig 2 perc alatt megjárnám,meg egyébként is ma már nem akartam boltba menni! na!!!! )
A második fogás sült oldalas tört krumplival, savanyúság.
A desszert pedig én lennék :)))) Na de ez már nem erre a lapra tartozik hihihi :))))) De vicces kedvem van ,nem is értem mért! ;)

Egy kicsit komolyabb téma. Tegnap lementünk a boltba ,és ahogy mondtam beiktattunk egy drogériát esetünkben a Rossmann van a legközelebb. Álltam a ránctalanítókrémek előtt volt választék (talán ez volt a legnagyobb gondom,mért nem csak egy fajta van bemegyek leemelem a polcról és kész)szerintem vagy fél órát eltöltöttem előtte, mert már Franci is elunta magát, pedig nagyon szeret nézelődni, máskor alig bírom elrángatni a rúzsoktól, körömlakkoktól,és az ékszerektől,most meg ő jött oda, hogy menjünk már, szóval sokat ácsoroghattam ott tanácstalanul a krémek előtt! Végül egy éjszakai krém mellett döntöttem,ami nem is kifejezetten ránctalanító,hanem csak regeneráló arckrém. Na majd meglátjuk!
Mindenesetre tegnap,az esti rutinnak köszönhetően teljesen kiment a fejemből, és nem kentem az arcomra. Mondjuk nem is tettem látható helyre, mert akkor Franciska hamarabb magára keni mint én! Ő ugyanis nagyon otthon érzi magát az ilyen krémezések,sminkelések,birodalmában. :) Nem fél kipróbálni az efféle új dolgokat. Ma remélem nem felejtem el, mert egyébként nagyon kíváncsi vagyok a hatására!

Ja,és még itt halkan megsúgom,hogy olyan mintha Franciska már nem köhögne olyan csúnyán! Tegnap napközben ,még úgy gondoltam semmit nem javult kedd óta a helyzet,pedig szedi a gyógyszert rendesen. De most már egy halovány reménysugár azért mégis csak van arra,hogy az ünnepek előtt ne kelljen megint dokinénit meglátogatnunk!

3 megjegyzés:

  1. Én tudnék neked ajánlani jó krémet az Oriflame-től. Örülök, hogy a férjed hazajön. Én vhogy nem tudom apának szólítani a férjem, nekem ő férj, a lányoknak apa.

    VálaszTörlés
  2. Azóta már nagy boldogság van nálatok! :) De jó, hogy Apa, hazajött!! :))) (Nálunk is Apázás van. ;-))

    VálaszTörlés
  3. Boca! Nekem ez az apázósdi annyira természetes,nem is gondoltam,hogy ez bárkinek is furcsa lehet! :)
    Ezt a krémet már elhasználom amit vettem,de utána beszélhetünk róla!

    Erika! Nagyon jó volt :)),csak hihetetlen gyorsasággal telt el ez a pár nap!

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)