„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. február 4., szombat

Ez a fránya vírus

végigsöpör az egész családon,és be kell,hogy valljam,én bírom a legkevésbé jól. A gyerekek hősiesen viselik,nem hagyják el magukat,de én nagyon nyűgös vagyok! El is hagynám magam,ha nem lennék ennyire egyedül,de így sajna nem lehet. :(((( Szerdán voltam dokinál,megvizsgált de nem írt fel semmit vírusra nem kell,igyak sok folyadékot.Úgyhogy gyártjuk a sok citromos teát! Csütörtök estére Franciskának is hőemelkedése lett,és a fejét fájlalta,pénteken el is vittem doktornőhöz,neki is piros a torka! Közben Annának kis piros pöttyök jöttek ki a szája körül. Először azt gondoltam biztos a cumi,de nem akart múlni hiába hanyagoltuk! Aztán eszembe jutott,hogy megnézem a gyógyszer mellékhatásait,és benne volt méghozzá a gyakori mellékhatások, között száj körüli bőrkiütések! Kapott még egy kis fenistil cseppet,de azt mondta a doktornő most már ne hagyjuk abba,úgyis mára elfogy a gyógyszer,és annak úgy van értelme ha beszedi az összeset!
Ma reggelre már jobban éreztem magam kicsit,csak ez a köhögés ne lenne,nem akar felszakadni,csak erőlködök,és már fáj a mellkasom(ha köhögök).
 Reggel megkérdeztem a gyerekeket mit főzzek,Bolognai spagettire esett a választás, erre Dávid fogta magát és elmegy az apjához! Fél órája még azt mondta nincs kedve ,aztán mégis fogta magát és ment! Szerettem volna ha estére hazajön mert sokat jelent ha segít legalább fürdetésnél,de húzta a száját. Jó,mondtam neki rendben akkor maradjon, felejtse el amit mondtam csak ne húzza a száját mert attól csak ideges leszek,és most nem igazán van kedvem kiabálni! Úgyhogy nem is szólt semmit felöltözött ,és elment,köszönés nélkül! Nagyon rosszul esett!!! Nem is lovagolok ezen a témán mert most egyébként is magam alatt vagyok,és azt hiszem ettől sem lenne derűsebb a kedvem ,sőt inkább még mélyebbre ásnám magam,azt meg nem akarom!
Úgyhogy mára inkább csak ennyi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)