„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. február 17., péntek

Franciska ,és a logopédus

Már egy korábbi bejegyzésemben írtam,hogy Franciska logopédushoz jár, azaz már csak múltidő, tegnap volt az utolsó foglalkozás.Három hónapig kellett járnia,de ez sem volt igazán három mert benne volt a téli szünet,meg betegek is voltunk,szóval durván két hónap volt az,és hetente egy alkalommal kellett menni! Azt,hogy erre miért volt szükség nem tudtam meg,csak egyik délután mikor mentem érte kezembe nyomtak egy papírt,hogy Franciskát kiszűrték,és fejleszteni kell beleegyezem-e! Néztem nagyot,kérdeztem az óvónénitől,hogy mi ez,hiszen szerintem nincs semmi gond a beszédjével,az ovónő sem értette,szerinte sincs semmi gond, a logopédus nénivel meg nem volt alkalmam beszélni!De elég komolytalannak tűnt a dolog,a szülők már arról beszélgettek,hogy nem volt dolga a logopédus néninek,és így csinált magának! Végül mivel a foglalkozás az óvoda időben volt aláírtam,gondoltam hátránya nem származhat belőle! Az sz,z, és c betűkkel voltak feladatok a füzetében.
Tegnap aztán a következő volt beragasztva a füzetbe!

NO COMMENT

2 megjegyzés:

  1. Nálunk is járnak olyanok, akiknek semmi szüksége rá. Megtudtuk, hogy a támogatáshoz amit ez hoz, kell bizonyos létszám. Így olyanokat is belevesznek, akinek annyira pici a hibája, hogy magától is rendbe jön.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Heni! Legalább ezt is megtudtam!Nálunk az ilyen infót nem igazán osztják meg!

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)