„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. március 12., hétfő

Hétvége

Gyorsan eltelt! Péntek délután megkapta Franciska a névnapi ajándékot, egy Ki nevet a végén társasjátékot,egy pakli hercegnős kártyát,és egy smink készletet amiért már ezer éve rágja a fülünket,de eddig bőszen ellenálltam,hogy nem kell minek is az még egy kislánynak! Nem is tudom most mi ütött belém,hogy mégis megvettem. Jelzem beigazolódott számomra,hogy nem kellett volna. Fénykép sajnos nem készült a sminkekről amit hétvégén magának alkotott de ami késik nem múlik előbb utóbb lencse végre kapom majd az egyik remekművet! Mindenesetre leánykám arca minden színben pompázott,még bajuszt is festett magának szép lila színűt. A szeme meg olyan volt mint akit legalább agyon ütöttek! Engem is kifestett egyszer, a látvány cseppet sem volt bizalom gerjesztő,pedig én bajuszt nem is kaptam! Remélem hamar lecseng ez a sminkelősdi!

Anna mostanában nem alszik valami jól. Éjszaka háromszor, négyszer is megébred, van,hogy elég a cumi,vagy iszik pár kortyot,de volt hogy magam mellé kellett vennem. A délutáni nem alvásnak először azt hittem,hogy azért van mert mindenki itthon van,ilyenkor nincs az a nyugi mint mikor csak kettesben vagyunk,de nem,mert ma sem aludt csak egy órácskát,pedig reggel korán kelt! Lehet a fogacskák mocorognak megint,vagy a frontok vannak rá hatással? Nem tudom! Napközben nincs vele baj ,nem nyűgös szerencsére!Egész nap lót-fut a lakásban,és halandzsázik baba nyelven,nagyon aranyos! :) 

Ma megkaptuk levélben az időpontot Franciskának a Nevelési tanácsadóból az iskola érettségi vizsgálatra. Március 24-én 8 órára kell ott lennünk. Kíváncsian várom!

Csütörtökön voltam a bölcsiben is jelentkezési lapért Annának. Április 2-án kell leadni,és levélben értesítenek majd,hogy felvették-e vagy sem! De a vezető nő azt mondta ez miatt ne is aggódjak!

16 hónapos

3 megjegyzés:

  1. De aranyos ez a 16 hónapos leányka!:-) Mentek ősszel bölcsibe?

    VálaszTörlés
  2. Már csak 2 és fél nap és megyünk készüljetek :) remélem akk is lesznek fényképek :D

    VálaszTörlés
  3. Anikó! Köszi!Anna November elején tölti a kettőt,és a szabimat ha kiveszem akkor januárba kezdi a bölcsit,én így tervezem.

    Moncsi! Óh,el is felejtettem,hogy jöttök! ;) :P

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)