„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. március 2., péntek

Idő hiány, gép hiány...

Ez a nagy helyzet mostanság nálunk. A gép hiánya abból adódik,hogy mire volna időm lehuppanni a gép elé,apa többnyire beelőz! :( Mondjuk nem sok minden történt mostanában ami említésre  méltó volna.
Ami mégis az,hogy voltam a szülői értekezleten a Francinak kiszemelt iskolába! Sok jó dolgot hallottam,és láttam,de egy kicsit mégis el bizonytalanodtam! Nem a tudása miatt,mert tudom,hogy ügyes okos kislány,és az óvónénik számtalanszor megerősítettek ebben.Inkább valahogy megint olyan érzésem támadt mint mielőtt bölcsibe ment,mint mikor az ovit kezdte. Tele vagyok aggodalommal,tetszik majd neki,örömmel fog majd menni??? Például most szülőin találkoztunk a leendő első osztályosok tanító néniivel,nem nagyon volt köztük olyan akire azt mondtam volna,hogy na ,Őrá rábíznám nyugodt szívvel a lányomat. Persze tudom ez az első benyomás,már az oviban is kiderült,hogy nem szabad vele foglalkoznom,hiszen a gyerekek,köztük Franciska legkedvesebb óvónénije az lett akitől első látásra anno megijedtem,hogy milyen komoly,és biztos milyen szigorú,hogy majd Franciska félni fog tőle meg ilyen hasonló gondolatok kavarogtak a fejemben,aztán Ő volt a legkedvesebb,és még én is megszerettem! Biztos itt is kiforrja majd magát minden!
Jövőhéten hétfőn lesz a gyerekeknek is foglalkozás abban az iskolában,és azt tervezem elmegyünk Franciskával,itt közelebbről megismerheti a sulit meg a tanítónéniket is,remélem,hogy kedvet is kap!Ugyanis mostanában,mintha csak érezné,hogy bennem milyen érzések kavarognak elég gyakran hallom tőle,hogy nem akar iskolába menni. :(
Bölcsivel kapcsolatban is voltak már rém álmaim,főleg mikor szóltak,hogy lehet menni a jelentkezési lapért,amit áprilisban legkésőbb le is kell adni! Bár Anna teljesen más mint Franci,de mégis nagyon aggódom,hogy ugyanazt kell majd átélni vele is mint Franciskával!:((

Azért,vannak jó dolgok is Anna napról napra ügyesebb,már ha megyünk be a szobába,hogy tisztába tegyem,kérésre hozza a pelust ,törlőkendőt (persze nem mindig rögtön van úgy,hogy előbb kiszedi a zacskóból az összes pelenkát szétdobálja és csak utána kapok belőle egyet :)) Napról napra jobban megérteti magát,például a cipőcskéjét is hozza ha fel szeretné venni.Aztán vannak állandó helyek például a cumijának,az ágya melletti kis tárolóban,és ha kell neki a cumija megy és ügyesen kiszolgálja magát!
Szeret kiszökdösni a szomszédokkal közös folyosóra mikor visszük ki a szemetet.Ha meghallja,hogy valaki zörög a szemetes zsákkal Ő már szalad is az ajtóhoz nehogy lemaradjon,és az orra előtt becsukódjon az ajtó.Minden érdekli,mindenbe benne van,nagyon jól tűri a nagy bevásárlásokat,én mindig aggódok,hogy jaj majd mi lesz nyűgös lesz sietni kell kapkodunk,erre Ő nyugodtan végigüli,van hogy aludja az egész vásárlást mintha ott sem lenne!
Az egész család nagy kedvence mindenkit ölel,puszil,nagyon örül amikor hazajönnek,oviból suliból a tesók,szalad eléjük! Szóval egy igazi kis tündér baba! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)