„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. március 26., hétfő

Mégsem lesz még iskolás...

Szombaton megvolt az iskolaérettségi vizsgálat Francinak. 8 órára kellett menni,kétszer 45 perc volt a vizsgálat,majd kiértékelés után elmondta a gyógypedagógus,hogy zajlott,és Franciska ,hogy teljesítette az adott feladatokat!Volt amiben nagyon ügyes volt de voltak azért hiányosságok.
Amit kiemeltek: az összerendezett nagy mozgás (fejleszteni kell), kötött csukló (a finom mozgás még érési folyamatban van) Szóval azt mondta a gyógypedagógus,hogy nem ajánlaná még jó szívvel Franciskának az iskolát,maradjon még egy évet az oviban!Mert ellentétben az ovónővel szerinte igenis fog még fejlődni a következő egy év alatt.
Nem tudom miért de valahogy nem számítottam rá,hogy az itt kapott vélemény más lesz majd mint amit az óvónénitől már korábban hallottam,pedig más volt.
Kicsit már bele is éltem magam,hogy szeptembertől iskolás lesz Franci,de most kiderült,hogy mégsem! Furcsa,mert végig azon voltam,hogy ne menjen még szalajtson egy évet,azért mert csak hat napon múlik ez az egész iskolaköteles kor,és még erősödik fejlődik egy évet,aztán most,hogy egy szakvélemény is alátámasztja ezt mégis olyan rossz érzéssel tölt el! Hülyeség tudom,de így érzek!
Szerencsére Franci nem élte bele magát,és mikor megtudta,hogy mégsem lesz iskolás csak ennyit mondott:
Hála a jó istennek!

5 megjegyzés:

  1. Ne bánkódj! Franci egy évet még igazán gyerek lesz!:-)

    VálaszTörlés
  2. Én is meglepődtem egy kicsit, de jól van ez így. {kacsintós szmájli} Én is azt gondolom, hogy fog ő még sokat fejlődni ez alatt az egy év alatt.

    VálaszTörlés
  3. Franci nyert egy évet. Az összes gyerekem elmúlt, elmúlik hét éves úgy mentek/mennek iskolába. Roland most januárban volt hét, tehát tavaly is gond nélkül mehetett volna, minden adottsága megvolt hozzá, a nev.tan-ban is inkább "szülői nyomásra" írtak rá ezt-azt a papírra, hogy maradhasson. Egy percet nem unatkozott. :) Igaz, ehhez azért kell a megfelelő óvónéni. De bevallom, a legfőbb indokunk az volt, hogy soha többé az életben nem tudunk neki "lopni" egy felhőtlen évet. Most megkapta, ahogy Franciska is.
    Ne bánkódj egy percet sem, minden oviban töltött plusz idő hálásan visszakacsint majd a suliban. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a biztatást! :) Megráztam magam,túl vagyok rajta! :)

    VálaszTörlés
  5. Hajni, még annyit akarta írni, hogy itt van az én példám. Én júniusi vagyok és 6 évesen kezdtem a sulit. Negyedik osztályban tudtam "utolérni magam", akkor értem el azt a szintet, amit aztán tartani tudtam végig az általánosban. Addig az volt a vélemény, hogy kb. közepes képességű gyerek vagyok....Én is iskolaérett voltam az óvónénik szerint. Szóval jó ez a kis halasztás, Franci reakciója pedig elég beszédes. :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)