„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. október 18., csütörtök

Szétszórt vagyok...

A család látogatás időpontját is teljesen elfelejtettem, azaz nem felejtettem el hanem meg voltam róla győződve, hogy október 21-e. Ma reggel rápillantottam a naptárra, és csodálkozva vettem észre, hogy 21-e az egy vasárnap. Honnan vettem én ezt a dátumot, fogalmam sincs. A múltkor a gondozó nő is kérdezte, hogy mikor is megyünk látogatni? Neki is ezt mondtam, de neki sem tűnt fel, hogy az vasárnap. :) Megnéztem a kisokosomban amiben a szülőin jegyzeteltem, még éppen időben ugyanis ma van az a nap amikor jönnek a kedves gondozó nénik látogatóba. Még jó, hogy időben észrevettem. :P

2 megjegyzés:

  1. Lassan bölcsis Anna! Kezdődik megint egy új korszak! Biztos sok minden van a fejedben és ezért vagy szétszórtabb.:-)

    VálaszTörlés
  2. Igazad lehet. Rengeteg dolog kavarog a fejemben. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)