„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. október 20., szombat

A család látogatásról...

Ami nem történt meg. Kezdem az elején.
Reggel mikor rá jöttem, hogy a 21-e az tulajdonképpen vasárnapra esik, és valójában 17-én lesz a család látogatás, igen nem írtam el 17-én, komolyan megörültem, hogy még időben észrevettem. Azután elmentünk bevásárolni Annával, sétáltunk egy nagyot, eszembe jutott, hogy be kellene nézni a bölcsibe is kicsit, de aztán meggondoltam magam, elvégre úgyis ma jönnek, és majd beszélgetünk. Helyette inkább játszótérre mentünk annyira jól érezték magukat a gyerekek, hogy egészen délig ott voltunk.
Anna már fáradt volt mire haza értünk, átöltöztettem, kezet mostunk, és még ebédelni sem akart, ment és lefeküdt, gyorsan el is aludt. Én meg gondoltam felrakok pár képet a netre amit csináltunk hazafelé jövet.
Na itt szembesültem vele mikor kiírta a képre a dátumot, hogy nem is 17-e szerda van hanem csütörtök, és 18. Kész voltam teljesen.
Viszont szerdán is itthon voltunk, és mégsem jöttek, még hívni sem hívtak pedig nekik be volt írva a naptárba, emlékszem még akkor írta be mikor szülői értekezlet volt.
Na mindegy, tulajdonképpen nem vagyok elkeseredve, ha nem jönnek, nem jönnek.
Azon jobban ki akadtam, hogy már azt sem tudom milyen nap van. :( Sok minden kavarog a fejemben, a bölcsi miatt is aggódom, hogy Anna szeretni fogja-e. Olyan kicsike még. :(( Ahogy közeleg a nap annál jobban aggódom. Néha csak rá nézek és összeszorul a szivem, olyan kicsi és ártatlan, mit fog ott csinálni, nélkülem, hogy érzi majd magát, fogják majd bántani a gyerekek? :(((
A  munkahelyi dolgokon is sokat agyalok, olyan gyorsan telnek a napok, kicsit lassíthatna.
Mikor pici babát látok, mindig irígykedem egy picit, hogy milyen jó nekik, annyira jó volt az az időszak, de olyan gyorsan eltelt.
Na de fel a fejjel, majd ezen is túl leszünk mint megannyi máson.
Ami lényeges az az, hogy Franciska is meggyógyult, már nem köhög egyáltalán. :) Megvolt a park rendezés az ovi előtt, padok lefestve. Sajnos képet nem sikerült még szereznem pedig készült. Rajta vagyok a dolgon hogy megkapjam. :)
Voltak azóta már kirándulni, de sajnos esett az idő, bár attól Franciska elmondása szerint nagyon jól érezték magukat. (Remélem nem fázott meg újra) Erről a kirándulásról van pár képem.

Ernő bácsi lelkesen magyaráz

Nekem szedte :)

Toboz célbadobás

Makk szőnyeg



Gomba vizsgálat

Madár fészek van a ládikában

Anna a kis barátjával :)

Kéz a kézben :)
Lefotóztam már Dávidot is,de direkt hülyén vigyorgott :)

Így szereti apát :)

Mehetünk anya én már felöltöztem

Kacsajááá :)

Itt Annát akartam lefotózni,és ez lett belőle :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)