„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2013. február 13., szerda

Itt vagyok

( Nagyon jól esik, hogy hiányoltok. :) ) Csak az a baj, hogy nagyon nincs időm. Vagy ha van is akkor olyan fáradt vagyok, hogy írni aztán végképp nem tudok, csak olvasgatlak benneteket. Hétvégén vendégeink voltak, akkor sem nagyon tudtam itt időzni, de azért majd megpróbálok kicsit sűrűbben jelentkezni. Már annál is inkább mert lemaradok az itthoni eseményekkel is.
Az Ovi-logi nagyon tetszett Franciskának, jól érezte magát a suliban. Igaz helyezést nem ért el, de kapott Ő is egy oklevelet a részvételért,és egy kifestőt, szóval nagyon boldog vol. Azóta még jobban várja,hogy mehessen végre iskolába. :)
Anna is jól van szerencsére. Jár a bölcsibe,néha reggel sírdogál kicsit, de egyébként napközben jól érzi magát. Pénteken lesz nekik a farsang a bölcsibe. Nem kötelező beöltözni csak ha a gyereknek van kedve. Megmaradt Franci bölcsis jelmeze, majd azt beviszem. Nem tudom, hogy felveszi-e majd.

A munkahelyen a héten nincs komolyabb kiképzés,úgyhogy pihi van. Fuvalla kérdezte itt válaszolok mert úgyis zárva vagyok, idegenek úgysem olvassák. Bár nem is olyan nagy titok. A Magyar Honvédségnél dolgozom katona vagyok. Logisztikai vonalon. Normális esetben irodai munkát végzek, de vannak "nem normális" esetek ilyenkor részt kell venni kiképzéseken, múlthéten például lövészet volt.

Ha már itt tartok elpanaszkodom, hogy nagyon nehéz a visszailleszkedés mióta a két hét beteg szabadság után visszamentem. Akik dolgoznak együtt nőkkel azok most biztos tudják mi a szituáció. Kiközösítés. Próbálom nem nagyon a szívemre venni a dolgot, hogy ne örüljön az illető, de nektek megsúgom, hogy azért nagyon rosszul esik. Például bemegyek az irodába, nem szól hozzám, de az utánam érkezővel vidáman társalog, majd elinvitálja, egy másik helységbe, és anélkül, hogy bármit is mondanának otthagynak. :( Vagy például nekem kellene az illetőt helyettesítenem, és arra sem vette a fáradtságot, hogy szóljon, hogy elmegy szabadságra. Szóval ilyen a légkör, és ez azért is rossz mert vele kellene egy irodában dolgozni. Olyan mint az oviban. :(
Tudom, hogy hülyén jött ki a múltkor, hogy visszamentem, és másnap már beteg volt Anna, na de ezt nem lehet előre tervezni. De mivel neki nincs gyereke, ezt nem tudja átérezni. Egyébként is hallottam már egyszer kétszer mikor a szabadságokat számoltuk ki, hogy úgy nyilvánult meg, hogy annak van kölyke?? Na mindegy. Ez van. Remélem azért lesz ez jobb is.

Pár kép az Ovi-Logiról 






10 megjegyzés:

  1. Átérzem a helyzetedet4 Én amikor életemben először kezdtem el a területi védőnői munkát hétfői nappal nyitottam, kedd reggelre olyan szintű kötőhártyagyulladásom lett, hogy ki se bírtam nyitni a szemem és egy hétig táppénzen voltam. Hónapokig nem tudtam lemosni ezt magamról.... :( és a mai napig emlékszem milyen "kedves" volt egyik másik új kolléganő.....

    Kitartás... mondom én aki szintén küzd egy csomó kellemes kolléganővel....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem értem, hogy a nők között mi ez a dolog. Szerintem annyira gyerekes amit a kolléganőm is csinál.

      Törlés
  2. Ez a Franci egyre szebb! :)

    Kölyke?! Na majdnem mondtam valamit...Mindig is szerettem csupa pasi között dolgozni. Ott ilyesmi nem volt....

    Mi ez az OVI-LOGI? Nem hallottam még róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Szerintem is egyre szebb,mondtam is apának felkötheti azt a bizonyos fehérneműt. :)
      Az Ovi-Logit a Szent-Györgyi Albert Ált. Iskola szokta megrendezni. Három hónapon keresztül kapnak havi egy feladatlapot amit otthon megold, majd visszaküld a suliba. Aztán akik ügyesek voltak (mindenki) van egy nagy megmérettetés a suliban. Tavaly még hidegen hagyta Francit,idén meg magától jelentkezett. :)

      Törlés
  3. Megértelek!!!!
    Meríts ert a gyerekekből. Olyan szép Franci!:-)
    Nagyon szép hétvégét nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó! Nektek is szép hétvégét! :)

      Törlés
  4. Úgy sajnálom. Nagyon remélem, hogy idővel minden könnyebb lesz!

    VálaszTörlés
  5. Kitartás Neked...Sajnos minden munkahelyen előfordulnak ehhez és hasonlók.Szép hetet nektek!

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)