„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2013. február 23., szombat

Ovis farsang

Tegnap megvolt a farsang az oviba. Szerdán megvarrtam a ruhát, ami szerintem nagyon jól sikerült. Jó a sapi nem lett tökéletes. :) A szülők a hagyományokhoz híven megint egy mesejátékkal kedveskedtek a gyerekeknek. ( Tündérszép Ilona, és Árgyélus ) Apa volt Árgyélus királyfi. :)

Anna még mindig nagyon csúnyán köhög, ha nem változik a helyzet hétfőn vissza megyünk a doktornőhöz, mert így még nem szívesen viszem a bölcsibe. Még az antibiotikum sem fogyott el. Egyébként a közérzete teljesen jó, viszont az étvágya szörnyű. Mindenfélét megkíván, és a végén semmit nem eszik meg. :(
Mellesleg nekem is el kezdett fájni a torkom, folyik az orrom köhögök, lehet, hogy benyeltem tőle. :(

Tegnap meg szakadt a hó nálunk. Valahogy ennek már most nem tudtam örülni, nagyon várom már a tavaszt. Olyan jó volt hogy egy pár napig mikor reggel felhúztuk a redőnyt besütött a napocska. Mondjuk attól még kutya hideg volt odakint, de a jó meleg szobából nézve annyira jó,és szép volt a látvány. Még a hangulata is teljesen megváltozik az embernek. :)

Farsangi képek

Dr. Jónás Franciska
Apa mint Árgyélus királyfi :)
Ettek-ittak..
mesejátékot néztek...
versenyeztek...
a szülők is kipróbálták...
buliztak...
A képekből, és az élmény beszámolóból ítélve nagyon jó volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)