„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. április 30., szombat

Fázós hét...

Nem szeretem ezt az időjárást. Egész héten iszonyatosan fáztam,este a pizsomához zoknit,és melegítő felsőt vettünk a gyerekekkel. Aztán csütörtök környékén a fűtést is visszakapcsolták a házban. Durva. :( Előkotortuk ismént a vastagabb kabátokat. A hangulatunk is rossz volt egész héten. Kérem szépen vissza a jóidőt. Utálok fázni,és a héten csak fáztam,és fáztam. Inkább a meleg miatt akarok nyavajogni! ;)
Ezen a héten a naptár tele van írva csütörtökig, de mégis valahogy nem történt semmi érdekes, semmi említésre méltó, csak ez a fránya hideg.
A május már kicsit eseménydúsabb lesz szerintem. Mindegy ilyen is kell amikor nincs semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)