„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. április 23., szombat

Képek, videók

Hűha megint egy sűrű hét mögöttünk,ez is eltelt egy szempillantás alatt. Rohan az idő. Vagy csak én érzem így? A tudásbajnokság eredményét majd csak két hét múlva kapjuk meg,tanító néni szerint egész jó lett. Franciska hat hibára emlékszik, nos majd eldől,a részvét a fontos,és hogy jól érezze magát. Szerdán nem volt tanítás a sztrájk miatt. Csavarogtunk egy nagyot Francival a városba,vettünk ezt azt.Jó volt,csak az idő nem :( hűvös szél fújt. Nem tudtunk fagyizni, nagyokat sétálni, vagy ülni a padon,és beszélgetni. Bezzeg másnap, hét ágra sütött a nap. Voltam a Coop futáson is Franciskával, azaz nemcsak mi, hanem az egész suli,én csak elkísértem őket, de futottam is velük. Nem volt nagy táv 1600 méter, mindenki ügyesen lefutotta gond nélkül. Franciskán láttam kicsit izgult,de a végén nagyon büszke volt magára,hogy lefutotta. Én csak azon izgultam,hogy el ne kavarodjanak a nagy tömegbe.

Annáéknak megvolt az ovigála vagyis ovi parádé :) Szuper jó volt! Jó sokat pityeregtem mert én mindig elérzékenyülök ezeken a rendezvényeken, függetlenül attól, hogy az én gyerekem lép-e fel éppen vagy egy ismeretlen gyerkőc :) . Olyan aranyosak, nem bírom ki könnyek nélkül. Az anyáknapjáról ne is beszéljek! :)

Jöjjenek a képek:







A coop futásról ennyi kép vállalható :) 

Beértünk a célba

A két büszke futótársam :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)