„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. november 4., vasárnap

Egy régebbi bejegyzés

Mostanában rémes alvó vagyok. Ma is már hajnali három órakor felébredtem,és alig tudtam visszaaludni,nem találom a helyem az ágyban. Biztos túl sok minden foglalkoztat, vagy talán a közelgő hidegfrontnak vannak ilyen hatásai rám? Ki tudja.
Az elmúlt pár napban nagyon jó idők voltak, tegnap is sokat voltunk kint. Délelőtt a játszótéren, délután sétáltunk, elmentünk labdázni. Bár a házunk mindkét oldalán van nagy füves terület, kicsit messzebbre kellett ballagnunk a sok kutya kaki miatt. :( Hiába az a sok kuka ha a végtermék nem kerül bele, és erről nem a kutya tehet. Elég volt a múltkori park rendezés után takarítani a cipőnket tőle. :(
Mondjuk most már a játszótéren sincs túl nagy biztonságban az ember gyereke, mert a nagyobb gyerekek előszeretettel behozzák kedvencüket. A múltkor is az egyik kislány csak ennyit mondott amikor mondták neki, hogy ne hozza be a kutyáját, hogy leszarom. Aztán nagyon csúnyán nézett rám mikor én is megkértem, hogy ugyan vigye már ki. De gondolom miután eljöttünk visszament. :( Na mindegy.
Készítettem pár fotót a délelőtti játszóterezés alkalmával,délután már nem, mert olyan jót játszottunk, még ugráló iskoláztunk is, bár a szabályokra valahogy máshogy emlékszünk apával. ;)

Franciska mostanában elég sokat táncol az idegeinken, néha belegondolok mi lesz még később hajaj. Az oviban továbbra is egy kis tündérbaba,szófogadó, segítőkész. Itthon meg belebújik a kisördög, szétrámolja a szobát, természetesen mikor pakolni kell már Anna is szétpakolt. Jelzem Anna  egy szó nélkül elkezd összepakolni, még Franci a földön, vagy éppen az ágyon fetreng kifogásokat keresve. Ilyenkor jön apa és kiabál vele, de Francinak egy szempillája sem rebben, szerintem már megszokta, hogy apa néha hangos, de bántani úgysem fogja. Aztán jön a Dáviddal kötözködés ami még a halálom, ugyanis mikor az egyik szobában szétpakoltunk, jöhet a másik is. Aztán csak ezt hallani, Franci légyszíves azt ne pakold le, Franci!!! Menjél ki!!! Na hagyjál máááár, ne lökdöss, ÁÁÁÁÁÁÁ Dávid nem hagy békén.
bemegyek közéjük csapok, Francit kiküldöm. De akkor mit csináljak unatkozom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)