„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2017. január 27., péntek

Heti összefoglaló

Először is azzal kezdeném, hogy most lett elegem a télből. De nem is inkább a télből mert a hideg még annyira nem is zavar, és tulajdonképpen az is szép, hogy minden fehér, de a jeges járdákból, mellékutakból viszont nagyon elegem van már. Nem hiszem, hogy nem lehet valahogy eltakarítani az utakról. A héten kétszer is sikerült elesnem, az egyik nap ráadásul nagyközönség előtt, mindenki röhögött (én is) szerencsére ennyivel megúsztam.
A héten nyílt nap volt az óvodában, megnézhettem Annát mit is csinálnak. Megmondom őszintén, én mindig is tudtam, hogy Anna nagyon ügyes, és okos kislány, de most látni ahogy a feladatokat megoldja, és segített másoknak, hogy milyen ügyesen irányítja a kis csapatot, amilyen aktívan tevékenykedett, hááát dagadt a mellem a büszkeségtől. Órákig elnéztem volna. Jövőhéten lesz fogadóóra is, a difer teszt eredményeiről tájékoztatnak majd, már nagyon várom.
Pár kép a szerdai nyílt napról.





Franciska hazahozta ma a félévi bizonyítványát, ötös lett (nem is számítottunk másra) Nagyon büszkék vagyunk rá! Nagy öröm ez nekünk. :) Remélem majd felső tagozatban is hasonló eredményei lesznek, nem viszi majd el a kamaszkor nagyon.

Az etikát nem osztályozták, szóval a megfelelt csak az összképet rontja szerintem, írhatták volna azt is, hogy részt vett. :/

1 megjegyzés:

Köszönöm,hogy írtál! :)