„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2017. január 4., szerda

Pszciho...

Még nem sok dolgom volt eddig pszichológussal, egyszer mikor felvételiztem a munkahelyemre,meg egyszer szerződés hosszabbításnál.De most alkalmam nyílt arra,hogy együtt dolgozzak egyel. Bár közös munkánknak nincs köze a pszichológiához, mégis arra gondoltam milyen jó lesz majd vele elbeszélgetni, maga lesz a megtestesült nyugalom ami majd szépen átvándorol rám is. De neeeeem. Csalódás, sőt ma tiszta hiszti volt. (Férfiről beszélek) Unja már a közös munkát,én is így vagyok ezzel. Főleg,hogy mellette a saját munkánkat is el kell végezni. Rajta most jött ez ki. Tervezem, hogy holnap meg is említem ezt neki. Kíváncsi vagyok mit mond rá. Persze egy páciensel biztos teljesen más a helyzet, gondolom. Lehet kérek majd egy időpontot, hogy megtapasztaljam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)