„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2009. december 27., vasárnap

Franciska,és az óvoda

Nagyon féltem,hogy majd nem fogja szeretni az ovit,mert olyan nehezen szokott be a bölcsődébe is,de nem lett semmi gond! Nagyon szeret oviba járni, szeptember óta még egyszer sem mondta,hogy ő bizony nem megy,pedig mi nagyon korán indulunk,és mindig az elsők között landolunk ami azt jelenti,hogy fél 7,délután meg az utolsókkal távozunk! A múltkor beszélgettem óvónénivel,és azt mondta,hogy nagyon ügyes,figyelmes,szeret énekelni (mondjuk ezt tudtam),és mindig hamar megtanulja az új dalokat,mondókákat. A gyerekek is nagyon szeretik,mert jó vele játszani,nem erőszakos,és alkalmazkodó. Mondjuk,szegénykémet éppen ezért néha bántani is szokták,és ez azért fáj.Próbálom formálgatni,hogy ne hagyja magát,meg ha kap akkor adjon is de ez nem könnyű.Óvónéni szerint,ő ilyen kis csendes visszahúzódó marad mindig. de mondjuk olyan érdekes mert itthon meg azért kinyílik a csipája az én kis drágámnak. Néha úgy küzd Dávidkával mint egy kis oroszlán,meg nagy a szája!Bezzeg ezt az oviban nem kamatoztatja,úgy van vele,hogy ez csak nekünk jár!

Egy pár kép az ovis életről,sajnos nem sok van még,de ígéretet kaptam,hogy majd még kapok. Van egy anyuka aki szokott fényképezni,és megörökítette a mikulás,és karácsonyi ünnepet a csoportban.Amint meglesz hozom azokat is!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)