„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2009. december 20., vasárnap

Rólunk

Tegnap megbetegedett Franciska,este belázasodott,és egész éjszaka lázas volt,lement felszökött a láza!Eddig még egy karácsonyunk sem telt betegeskedés nélkül,tavaly a fülét szúrták fel,tavaly előtt szintén ilyen lázas torokfájós nyavalya,szegénykém mindíg megjárja!Szerintem ezt a mostanit a sok hóangyalkának köszönhetjük amit akkor este csinált mikor leesett az első hó!Nagyon élvezte,tiszta hó volt az egész gyerek!Kár,hogy nem tudtam lefotózni.Istenem,hogy tudnak a gyerekek még örülni a hónak.Emlékszem annó én is imádtam,sokat szánkóztunk a többiekkel a templom oldalából,meg az iskola sportpályán!Arra gondoltam nekünk is be kellene ruháznunk szánkóra,és itt az utca végében lévő dombról tök jól lehetne csúszkálni.Remélhetőleg még marad a hó egy darabig,hogy a gyerekek tudják élvezni egy kicsit.Tudom ez minket felnőtteket már nem mindíg tölt el örömmel,főleg mikor ki kell ásni a kocsit a hótakaró alól,de azért ólyan szép!Ritka manapság a fehér karácsony!



Glitter Words



2 megjegyzés:

  1. Te jójány! Hát nem is szólsz a blogról????
    Francinak jobbulást!
    A hó el fog olvadni állítólag, de azért randizhatnánk 2 ünnep között.
    Lili is taknyos...meg én is :-S
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Óh,hát ez a blog olyan fiatalka még,hogy a tojáshéj még ott a fenekén! :-)
    A két ünnep közti tali részünkről is oké!Majd megdumcsizzuk.
    Nektek is jobbulást!Pusssz.

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)