„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2009. december 18., péntek

Karácsony

Holnaptól már nem dolgozok,itthon leszünk Franciskával,lassan karácsonyi hangulatba kerültem,elkezdtem díszítgetni a lakást,megvettem az ajándékokat a gyerekeknek.Még be kellene valamikor csomagolni,nem tudom mikor sikerül,úgy hogy ne vegyenek észre semmit!A hó is leesett hála istennek,annyira örülök neki,remélem kitart karácsonyig és fehér karácsonyunk lesz!Ami rossz csak annyi,hogy apa nem karácsonyozik velünk,és ezt nagyon sajnálom,de ez van.Mert vele sokkal jobb a készülődés,mindíg szépen kidíszíti a lakást,és az erkélyt,sok jó ötlete szokott lenni,nem úgy mint nekem!Én nem vagyok valami kreatív.Na mindegy.Hoztam egy nagyon szép karácsonyi verset videjó formájában. Gyönyörű!!!





http://www.youtube.com/watch?v=qlpQ_ms0IDc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)