„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2009. december 28., hétfő

A karácsonyos beszámolóm olyan rövidre sikeredett,hogy el is felejtettem említést tenni benne Franciskával folytatott beszélgetésemről!A téma ami egyébként visszatérő,Franci,és Én köztem megint a kisbaba volt!Kisbabát szeretne,olyan igazit!Mikor közlöm vele,hogy nekünk már bizony nem lesz kisbabánk,közli,hogy kérjük el a szomszédból,ugyanis ott most van egy picike baba pár hónapos!Nem tudom mit szólna a szomszéd,ha beállítanánk,hogy nem -e adnák kölcsön a gyereket egy kis időre,hagy játszunk vele kicsit!Mikor apával is közölte a hírt,hogy ő kisbabát szeretne,apa csak mosolygott és annyit mondott:- ja persze.Az az igazság,hogy én már nem szeretnék több gyereket,nekem ez most így tökéletes ahogy van,így az ideális.
Elég sűrűn felhozza mondjuk a témát Franci,biztos azért van mert sok kis csoporttársának van kistestvére akik most születtek,és tőlük hallja,a beszámolókat.Minden esetre Franciskámnak meg kell elégednie a játékbabáival,és helyzettel miszerint neki nagytestvére van. Emlékszem én mikor kicsi voltam mindíg szerettem volna ha van egy bátyám,de nővérem volt helyette,arra nem emlékszem,hogy  szerettem volna egy kistestvért.
Kicsit más:
Franci és a Jukka pálma
Tegnap megint nekiesett a pálmának,szegény nem tudom meddig bírja még.Még mosogattam ,megint megtépázta a pálma leveleit,most nem a végét vagdosta le az ugyanis már nincs neki,hanem most kettészakította a leveleket hosszában kb 4-5 levelet,és,hogy még tetézze földet is soknak találta alatta,úgyhogy szedett ki a cserép mellé egy két marékkal!Én meg ledobtam a láncot ennek láttán.Nem tudom szegény pálma meddig bírja még.

2 megjegyzés:

  1. Hé, van egy ötletem! (Lili szavaival élve) Én elhozom kölcsönbe Jukkát -nálam úgyis mindenféle inzultus nélkül kipusztul-, Lilit meg elviszem, szintén kölcsönbe. Olyan 2 napos turnusokban váltaná egymást nálad Jukka és Lili....hmmmmm????

    VálaszTörlés
  2. Na ezt még megbeszéljük! ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)