„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. február 7., vasárnap

Helyzet

Tegnap délelőtt nem volt lázas Franciska,de délutánra megint felszökött a fránya láz,kapott Nurofent aztán lefeküdt,és el is nyomta az álom.Én is nagyon fáradt voltam,mert éjszaka nem túl sokat aludtam,folyton Franciskát figyeltem,mert forgolódott,nyűglődött,volt,hogy fázott,és volt,hogy melege volt,meg itattam is nem akartam,hogy bármi baja  legyen,mert olyan forró volt a teste a láztól.Úgyhogy az tegnap előtt éjszaka mozgalmasra sikeredett.
Tegnap este azért megint belázasodott,de az éjszaka már nagyon jó volt,aludt végig nem volt vele semmi probléma.
Ma már nem volt láza szerencsére,most elkezdett köhögni,mondjuk még egyáltalán nem vészes.Gondolkodtam rajta mit csináljak,hogy holnap vigyem-e az óvodába,de arra a döntésre jutottam,hogy nem.Mindenképpen megmutatom doktornéninek,és majd ő megmondja,hogy mi a teendő.Remélem nem lesznek százezren az orvosnál,bár így hétfőn nagy rá az esély.
Amúgy a hétvége ennek ellenére szépen eltelt,jól elvoltunk a gyerekekkel. Tegnap Francis,gyúrmázni akart,így nagy hirtelen csináltam is neki egy kis gyurmát lisztből,és sóból aztán tök jól elgyurmázgattunk mindhárman.(még ma is) Elvan a gyerek ha játszik. ;)Én ki is akartam sütni de aztán az mégis elmaradt,majd beszerzünk még festéket,és akkor majd egyik hétvégén jól el kreatívoskodunk!
Ma meg reggel,hogy szakadt a hó,nem semmi !Egyik pillanatban kinéztem az ablakon még semmi aztán meg hirtelen elkezdett szakadni,így bentről nézve szép volt,de szegény Dávidkám ezt a bőrén is tapasztalhatta,mert éppen akkor ment a külön matekra mikor szakadt ahogy csak tudott. Remélem nem fog ő is megfázni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)