„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. július 16., péntek

Strandoltunk

Kedden már nem bírtuk tovább a hőséget,fogtuk magunkat,és kimentünk a strandra!Természetesen csak délután merészkedtünk ki,nem a legmelegebben!Jól éreztük magunkat nagyon,a gyerkőcök apával lubickoltak,én meg hűsöltem az árnyékban! Nem nagyon volt kedvem bemenni a vízbe,nem akartam összeszedni semmit jelen állapotomban! Egyszer azért kicsit bemerészkedtem mikor már nem voltak olyan sokan,de akkor is olyan dolgok kavarogtak a fejemben! Egy vízbe fürödni ennyi idegen emberrel,azt sem tudod kinek milyen nyűgje baja van! Egyébként még soha nem gondolkodtam eddig ilyesmin ha strandon voltam,biztos,hogy a terhesség váltja ki belőlem!Na mindegy az a lényeg,hogy a gyerekek,és apa jól érezték magukat,és tulajdonképpen én is,csak most az árnyékban hűsölve,és ez volt a lényeg!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)