„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. július 28., szerda

Először a könyvtárban

Mostanában Franciska nagy érdeklődést mutat a könyvek iránt,nem telik úgy el nap,hogy ne olvasnánk egy keveset. Igen ám de a könyveit amik vannak már lassan kívülről fújja,gondoltam biztos örülne az újabb meséknek,könyvtárban sem volt még soha,úgyhogy elérkezettnek láttam az időt,hogy elvigyem!
A könyvtárban aztán mikor felmentünk az emeletre a gyerek könyvekhez,rögtön felcsillant a szeme,na neeem,nem a könyvektől a mese könyveknél ugyanis kisebb játszó sarok is működött! Volt ott minden kifestő,baba baba kocsival,lovacska,telefon(hogy apát felhívja hol is vagyunk éppen),főzött nekem teát a kis konyhában,egyszóval annyi dolog volt ott,hogy a könyvekre rá sem nézett többet,én válogattam ott lelkesen!Nagy nehezen sikerült pár könyvet kiválasztanom (a bőség zavara),és közben belelapozgattam néhány kedvencembe még gyermekkoromból (kis nosztalgia).Szóval jól éreztük magunkat,Francit alig tudtam elcsalogatni!Fényképezőt nem vittem,a telómmal meg nem valami jó képeket lehet csinálni,de azért egyet kattintottam amint éppen lovacskázik!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)