„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. február 7., hétfő

Pár nappal elmaradtam...

Megvolt rá az okom.Csak,hogy az elején kezdjem ,csütörtök délutánra,én is beteg lettem,belázasodtam,és nagyon fájt a torkom!Másnap reggel el is mentem a háziorvosomhoz aki közölte velem,hogy vírusos a torkom,és ezt nagy eséllyel bárki elkaphatja tőlem a családban.Nem írt fel semmit,csak szedjem az algopirint napi 3x1 szemet,igyak sok folyadékot,és három nap múlva már jobban is leszek!Igaza lett,pénteken még egész nap lázas voltam,és fájt a fejem,szombaton már se láz,se fejfájás,viszont helyette brutál köhögés,tüsszögés,és orrfolyás,vasárnap már egész jól voltam,kicsit még köhögtem,és bár ma is köhögök még de ennek ellenére jó a közérzetem (lehet,hogy a napsütés okozza)
Viszont nem csak ennyi volt sajnos a történet,szombat reggelre Franci is lázas lett,és a torkán találtam egy piros pöttyöt,ami még vasárnap is ott volt lázzal együtt,csak itt már Anna is becsatlakozott a történetbe,lázas volt,és köhögött! Már reggel mikor felébredt,és rám nézett láttam a szemén,hogy valami nem az igazi,mikor felvettem rögtön éreztem,hogy meleg a kisfeje,és ez egész nap így ment,végig volt egy kis hőemelkedése,a lázcsillapítás ellenére is!De nem volt nyűgös,evett aludt mint általában.
Ma reggel 10 óra magaslatában elindultunk a doktornénihez,ahol hasonlóképpen mint múlthéten,százezren voltak,nem is mentem be a váróba,elmentünk befizetni a csekkeket,voltunk a boltba,és sétáltunk,már elmúlt 11 óra mire bejutottunk ismét utolsónak a doktornőhöz!
Franciska torkán a pöttyöt vírus okozza,kapott rá ecsetelőt,hogy hogy fogom beecsetelni a torkát azt még nem tudom,de biztos nem lesz egyszerű Franciskát ismerve!
A kicsinek szerencsére nincsenek pöttyei,de ő is benyelte a vírust,neki fenistil cseppet,nurofent,és ánizsos kanalas orvosságot írt fel doktornéni.Annyira sajnálom szegénykét,mondtam is doktornőnek,hogy én bizony nem viszem februárba már oviba Franciskát,mert ez nem állapot,hogy jár egy hetet majd megbetegszik,és több hétig tart mire megint úgy ahogy kigyógyul az ilyen olyan betegségekből,ráadásul a kicsi meg elkap mindent.Nagyon elfáradtunk már,jó lenne leküzdeni végre ezt a sok nyavalyát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)