„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. február 28., hétfő

Újra ovi

Ma megint elvittem Franciskát az óvodába! Tegnap éjjel ezért nem sokat aludtam,tele voltam aggodalommal,szinte olyan érzésem volt mint az első elválás előtt,még bölcsiben. Ennek köszönhetően álmodtam olyan összevisszaságokat,hogy na!
Reggel mondtam is apának,hogy olyan rossz,mert szívem szerint még itthon tartanám,hiszen olyan jó volt itthon együtt,úgy összeszoktunk!De nem tarthatom itthon állandóan!
Franciska reggel vidáman,ébredt,ügyesen öltözködött egyedül,nem nagyon kellett noszogatni,és nem mondta egyszer sem,hogy nem akar menni!
Az oviban sem volt semmi gond,a gyerekek,és az óvónéni is nagy szeretettel fogadták,úgyhogy nyugodt szívvel hagytam ott,és láttam rajta,hogy jól érzi magát.
Remélem,hogy nem csak egy hétig fogunk járni megint!

Hazafelé jövet betértünk az orvosi rendelőbe,ugyanis Annának a bal szeme,olyan kis piros,könnyezik,és csipásodik is kicsit.Szerencsénkre,senki nem volt,úgyhogy bementünk,és megmutattuk a szemecskéjét! Doktor nő szerint valószínű,hogy belekapott,írt tetran szemkenőcsöt,meg szemcseppet aztán majd meglátjuk!Remélem rendbe jön,és nem lesz szemészet belőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)