„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. február 2., szerda

Oltás meg egyebek

Tegnap reggel apa itthon volt,és bevitte a vizeletet az SZTK-ba,majd ma ha jön haza a munkahelyről bemegy érte. Franciska egyébként már jól van,nem panaszkodik a pisilésre.

A tanácsadót is megjártuk tegnap délután Annával,békésen aludt mikor odaértünk,de kénytelen voltam megbolygatni mert nagyon bemelegedett volna,ha nem veszem ki a bundazsákból.Egy darabig nézelődött de ahogy elkezdtek sírni a gyerekek,ő is nyugtalan lett,legörbült a szájacskája,de még meg lehetett vigasztalni. Lehet érezte,hogy én is egyre feszültebb vagyok ahogy közeledik ránk a sor!
Mikor bementünk már sírni kezdett,a súlyát sem lehetett normálisan megmérni,és a vizsgálat alatt is sírdogált.
A szuriknál pedig nagyon sírt,szegénykém annyira sajnáltam,nagyon nehezen tudtam megvigasztalni,öltöztetés közben is sírt,néha felvettem megölelgettem,de vigasztalhatatlan volt így folytattam az öltöztetést,remélve,hogy majd a babakocsiban végre megnyugszik!Így is lett,el is aludt egyből,nem is vittem haza,inkább elmentünk még sétálni egy kicsit!
A délután többi része jól telt,nem volt nyugtalan a szuritól,és a láza sem ment fel,de este azért adtam neki egy fél germicid kúpot,a biztonság kedvéért.Éjszaka is jól aludt,bár én ennek ellenére többször is felkeltem,és néztem nem-e ment fel a láza.
Remélem,hogy a mai nap sem lesz semmi kellemetlen hatása a szuriknak!

Tegnap egy aranyos dolog is történt délelőtt.Annát szórakoztattam,mondókákkal,dalokkal,nagyon tetszett neki,főleg a csiribiri-csiribiri zabszalma,ahogy ezt meghallotta fülig ért a szájá,látva,hogy ez tetszik neki elismételgettem még párszor,és a nagy mosoly egyszer csak egy heee hangal párosult,és ezt még kétszer megismételte,nevetett,annyira aranyos volt. Persze azóta sem produkált hasonlót pedig próbálkoztam. :)

1 megjegyzés:

  1. egyem is meg:) már Enikő is nagyon kiváncsi rá:) majd márciusban lehet meglátogatunk titeket:) puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)