„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. május 24., csütörtök

Bölcsis szülői értekezlet

Már tegnap le akartam írni de végül úgy alakult, hogy nem sikerült. :)
Azt sem tudom hol kezdjem, csakis pozitívumot tudok írni róluk, kellemesen csalódtam, na de kezdem az elején.
Volt egy rossz benyomásom ezzel a bölcsivel annak idején mikor Franciskának kerestük a megfelelőt, de igazából nem is a bölcsivel hanem az akkori vezető nővel volt a probléma egy nyugdíj előtt álló besavanyodott morcos öreg hölgy, aki lekezelően beszélt velem, és utána már nem is érdekelt ez a bölcsi teljesen elhatárolódtam tőle. Ezért nagyon aggódtam, mikor megtudtam bezár az a bőlcsöde ahová Annát szerettük volna beíratni, és helyette ide kell majd vinnünk. Fel is készültem lelkileg a szülői értekezletre, kérdések is fogalmazódtak meg a fejemben amire majd jól rákérdezek, de nem volt rá szükségem mert kérdések nélkül is megkaptam a választ. :)
Belépve a bölcsibe jött az első meglepi, szép volt, tiszta, és rendezett, még fel sem ocsúdtam mikor egy kedves mosolygós max. negyvenes hölgy sietett elénk, hogy elnavigáljon az értekezlet helyszínére, később kiderült, hogy Ő a bőlcsöde vezetője. Nagyon jó benyomást tett rám,de szerintem mindenkire és biztosított, hogy bármi gond van forduljunk hozzá bizalommal, az ajtaja mindig nyitva áll.
A mi csoportunk teljesen új lesz, mármint gyerekek terén egyenlőre nyolcan vannak, de év közben ha lesz még jelentkező max. 12 főre bővülhet a kis csapat. Két kisgyerek kezd szeptembertől, majd Anna, és egy másik kislány novembertől, és januártól a többiek. A gondozó nők is nagyon szimpatikusak, sőt az egyik nagyon kedves ismerősöm :))  a fiaink együtt jártak oviba. ennek meg aztán úgy megörültem majd ki ugrottam a bőrömből, nyugodt szívvel merem majd rábízni Annát. Remélem ezt majd Anna is érezni fogja, és nem lesz nehéz a beszoktatás.
Megbeszéltük a család látogatást, a beszoktatást és kiválasztottuk a jeleket Annáé a katica lesz. Szóval a lényeg, hogy teljesen elégedetten távoztam a bölcsiből, annyira, hogy még a kabátomat is ott felejtettem.:)
Majd ma beszaladok érte. A csoport szoba is nagyon tetszett, készítettem pár fotót a telefonommal, csak egy kicsit maszatos volt a kamerám, szóval kicsit homályos lett. :/





2 megjegyzés:

Köszönöm,hogy írtál! :)