„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. május 17., csütörtök

Vállon veregetem magam :)

Olyan ügyes vagyok ma. :) Rendbe tettem a lakást, kész az ebéd, Anna alszik. Itt a jól megérdemelt kikapcsolódás ideje. :))
Változtattam a hozzá állásomon takarítás terén, már nem akarom megváltani a világot egy nap alatt, mert abba csak belehülyülök, hogy azt sem tudom mihez fogjak, ráadásul nem is érek a végére, amitől meg teljesen kiakadok, és elmegy a kedvem az egésztől. Az új módszer, hogy beosztom a teendőket. Tegnap például a fürdőt, és a wc-t csináltam meg, ma pedig folyosó étkező konyha, ez utóbbi ugye tulajdonképpen egybe van, holnap pedig szoba. Egy egy adag ruha is bekerül hétköznap is a mosógépbe, így nem kell azon gondolkodnom, hogy hova teregessek, mert általában ha hétvégére összevárom az egész heti szennyest akkor alig férnek ki a szárítóra, arról nem is beszélve, hogy péntekre a szennyes kosár tetején is ott éktelenkedik a szennyes. Szóval ez az új módszer nekem nagyon bejött. :) Persze nem én voltam az ötlet gazda, hanem találtam egy remek oldalt a : Rendteremtő -t ajánlom mindenki figyelmébe, érdemes bekukkantani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)