„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. május 6., vasárnap

Létezik olyan...

Ma reggel egy kicsit elveszetten ébredtem, olyan gondolatokkal a fejemben,hogy hogyan lehetne megfelelni itthon! Létezik olyan egyáltalán, hogy egy nő jó anya, jó feleség, és jó háziasszony egyben? Létezik olyan akinek mindenre,és mindenkire jut ideje,és nem fárad el? Ez a kérdés majdnem minden hétvégén felmerül bennem mikor mindenki itthon van. Mert nálunk például, folyton folyvást szalad a lakás, és biztos akkor toppan be valaki váratlanul mikor nem is szalad, hanem egyenesen rohan, én meg szégyenlem magam, hogy itthon vagyok, és még sincs időm semmire. Attila pedig sokat segít mert igazán kiveszi a részét mindenből gyerekek, főzés, még a takarításra is rá lehet venni, bár ha választani lehet inkább elviszi a gyerekeket valahová, én meg maradok itthon, és próbálok mindent elvégezni egyszerre. Áááá! Képtelenség, hogy létezik...
( De ha mégis, kérem jelentkezzen, és árulja el a titkot! :) )
Ui.: A lottó ötöst sajnos nem nyertük meg, úgyhogy a házvezető nő alkalmazása kizárva! :)))

2 megjegyzés:

  1. Nekem egy gyerek mellett is alig van időm, szerencsére az én emberem is jófej, és segít (csak ezért nem olyan a lakás, mintha házkutatás történt volna...) 3 gyerek mellett szerintem teljes mértékben megengedett a lakás szaladása. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)