„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. május 20., vasárnap

Családi nap

Minden évben megrendezi az óvoda a családi napot a Nefag - nál, így történt ez most szombaton is.Sajnos nem sokan jöttek el a csoportból, ami egy kicsit szív fájdalmam, hiszen a három év alatt jó kis csapat kovácsolódhatott volna össze, de ez van, nem erőszak a disznó tor. :(
Pedig megrendeltük a jó időt is, ami meg érkezett, köszönjük szépen. :)
Úgy terveztük, hogy idén nem bográcsolunk, hanem szalonnát sütünk majd a gyerekekkel, pénteken el is mentünk szalonnát vásárolni, hagyma, paprika, paradicsom, stb. aztán az apukák kitalálták, hogy mégis bográcsolni szeretnének. Mi anyukák elmentünk a gyerekekkel, és az óvónénikkel a szomszédos erdőbe, és vadasparkba vetélkedni. Nagyon tetszett, mintha újra gyerek lettem volna. ( Annácskát otthagytuk az apukáknak segíteni :P :). Nagyon jól elszórakoztatták.) Mire visszaértünk az apukák, és Anna elkészültek a paprikás krumplival ami nagyon finomra sikeredett. Ebéd után a gyerkőcök birtokba vették a hatalmas játszóteret, mi szülők meg jól elbeszélgettünk.
Nagyon jó nap volt, kint a szabadban a jó levegőn, minden hétvégén el tudnám viselni. Vittem ugyan fényképező gépet, hogy végig ott pihenjen a táska mélyén, de azért a telefonommal készítettem pár képet.

Franci a legjobb barátnőjével.

Csapat zászló vivők.

Az egyik állomáson.

Anna a mászóka árnyékában

Én is fel akarok menni.

Nem tesztek fel? Na jó majd akkor egyedül felmászok.

Jöttök? Mert én már megyek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)