„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2012. november 28., szerda

Szóval...

Ahhoz képest,hogy doktornéni szerint Anna mehetett volna bölcsibe,elég ramatyul nézett ki tegnap.Még a lázát is megmértem mert olyan melegnek tűnt,de nem volt neki.
Reggel szokás szerint korán kelt,pedig apa vitte Franciskát az oviba,szóval aludhatott volna még,de ő nem. Viszont nagyon nyűgösen ébredt,teljesen el volt rekedve,és ráadásul a bal szeme megint tiszta csipa volt,visszafertőződött neki is. :( Vizes vattával szépen megtörölgettem a szemét majd becseppentettem,ki szívattam az orrát,beadtam neki a gyógyszert,átöltöztettem,bekapcsoltam a tv-t,és szokás szerint tettem vettem a reggel megszokott rutin szerint,mikor nagy csendre lettem figyelmes. Anna az ágyunk közepén alszik békésen. Szegénykém,pedig éjszaka is tűrhetően aludt,nem köhögött,és az orrán is kapott levegőt,nem úgy mit a múltkor.Mi ez ha nem betegség. :(
Belegondoltam,hogy ez most így lesz egy darabig oda vissza passzolgatjuk majd egymásnak a bacikat.Franci most jól van,nem köhög,az orra sem folyik,és a szeme is rendbe jött,helyette most Dávid kezdett el csúnyán köhögni,és este már én is éreztem,hogy kicsit fáj a torkom. Na ezért nem szeretem ezt az évszakot. :(

Ma reggel,mi vittük Francit az oviba. A következő történt.
Az ovi kapujából Franci után kiáltott egy kisfiú:
-Szia Franciskaaaa!
Franciska kedvesen mosolyogva visszaköszönt neki. A kisfiú rohant utánunk,és a bejárati ajtónál utol is ért bennünket.
- Szerelmem!!! mondta a kisfiú Francinak.
Franci nem szólt semmit csak elpirult,és mosolygott. :)
Nagyon aranyosak voltak. Lehet,hogy ez lesz az első szerelem? :) Ilyen még nem fordult elő mióta oviba járunk. Délután kicsit kifaggatom majd,hogy is van ez. :) Na nem tolakodóan.

Mostanában a leggyakrabban előforduló mondatok Annától:
-Anya mi eeez? ( Ebből egyenesen sportot űz,mert ha megkapja a választ azonnal mást vesz kézbe,vagy másik dologra mutat és újra felteszi a kérdést. :))
Egy másik amit előszeretettel mondogat,hogy:
-Ez az Annáéééé!! :) (minden az Annáé)
Aztán nagyon aranyos mert mindenben segíteni akar,jön utánam,nyomul elém,le ne maradjon valamiről,és közli velem,hogy : Anna baba. (majd Anna baba megcsinálja,bekapcsolja,becsukja,összehajtja ,stb.stb. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)