„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2013. január 1., kedd

2013.

Akartam írni, olyan év értékelő féleséget, és még nem itt ültem addig rengeteg gondolat meg is fogalmazódott bennem amit le akartam írni. De most, hogy itt vagyok már nem találom őket. :)
Gyorsan eltelt az év, voltak benne jó, és voltak benne rossz pillanatok, de úgy volt jó ahogy volt.

Az év utolsó napját, családi körben töltöttük, most négyesben mert Dávid átment az apjához. Franci nagyon be volt sózva, egész nap azt kérdezte mikor lesz már szilveszter. Még le is feküdt délután, hogy este jó bírja majd, de persze nem aludt el, ahhoz túlságosan izgatott volt. Nem tudom mire számított. A szilveszteri tv műsor szerintem egy nagy nulla volt, vagy csak én nem kapcsoltam jó csatornára. Na mindegy.
Kicsit táncolgattunk a csajokkal, kölyökpezsgőt iszogattunk. A gyerekek izgatottan szaladgáltak az ablakhoz mikor hallották, hogy tűzijátékoznak odakint, aztán lógó orral jöttek, hogy nem látnak semmit. :(
Persze nem tudták kihúzni éjfélig, aludtak mint a bunda, néha én is megpihentettem a szemem. :)
Éjfélkor apával koccintottunk, nem fogadtunk meg nagy dolgokat, és nem is kívántunk nagy dolgokat.
Az elmúlt évnél ne legyen rosszabb az új év, legyen egészség, tudjunk nevetni, szeressük egymást.



MINDENKINEK NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK!


9 megjegyzés:

  1. A lányok édesek lehettek, ahogy próbáltak kitartani. :)
    Szívből kívánom, hogy legyen egészség, tudjatok nevetni, és szeressétek egymást. Ha ezek megvannak, baj nem lehet.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog új évet nektek! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira tetszik a kép ahol mind ott vagytok! Mindent elárul! Neked ez az év sok erőt hozzon, mindenben, de biztos vagyok benne Hajni, sikerülni fog! Ahogy eddig is! Olyan jó példa vagy előttem, nyugodt, mindig mindenkihez van egy kedves szavad!
    Nagyon boldog új évet Nektek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anikó! :)
      Nagyon jól esnek a szavaid! Már egy csomószor visszaolvastam. :)

      Törlés

Köszönöm,hogy írtál! :)