„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2013. január 24., csütörtök

Diagnózis: Torokgyulladás

Mikor reggel is azzal kellett szembesülnöm, hogy a gyereknek már megint 38,6 a láza, úgy hogy antibiotikumot is kap már két napja, azt mondtam, na itt elég volt. Felöltöztettem, és elvittem a másik doktornőhöz. Mondtam neki mi járatban vagyunk, de mikor meghallotta melyik doktornőtől szeretnék átmenni hozzá kicsit lesápadt. Jaj ne. A mi doktornőnk ugyanis mindig nagy cirkuszokat csinál ha otthagyja egy betege főleg ha hozzá jön át, és nem szeretne kellemetlenséget megint. De nyugodtan vigyem bármikor hozzá a gyerekeket, mindig szívesen megnézi őket. Most ennyibe maradtunk, de szerintem a későbbiekben mégis csak túl kell essünk ezen a kellemetlen szituáción.
Kaptunk egy új antibiotikumot( Augmentin), mert amit most szedtünk attól nem várhatunk javulást erre a torokgyuszira, a Fenistil cseppet is felváltotta a Cetirizin. Mostmár nagyon remélem, hogy gyógyulunk. Jövőhét csütörtökön kell visszamennünk kontrollra.

6 megjegyzés:

  1. Az augmentin jó! Jobbulást nektek.

    VálaszTörlés
  2. Annak idején én is azt kaptam a torokgyulladásomra, vagy is mindig azt írták fel, de legalább használt, remélem jó lesz Annának is.Gyors gyógyulást kívánok.
    Apropó blog!én is szeretnék meghívót :)bacsoandreakukacgmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi,én is remélem. Küldöm majd a meghívót. :)

      Törlés
  3. Végre egy jó orvos! Nagyon sajnálom, hogy szegény Anna ilyen nagyon beteg lett borzasztó látni őket mikor olyan nagyon elesettek. Sok-sok gyógypuszi!!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)