„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2013. január 17., csütörtök

Munkahelyi vizit...

Tegnap bevitt apa a munkahelyre, volt egy-két elintézni való. Találkoztam sok ismerős arccal, és még több ismeretlennel. Volt aki kedvesen köszönt, volt aki éppen csak köszönt, szóval megállapítottam, hogy semmi nem változott a röpke két év alatt. De megfogadtam, hogy én most erős leszek, és nem fogok lelkizni ezeken a dolgokon. Volt olyan aki egyenesen azzal fogadott, hogy mért jöttem vissza erre a sz@r helyre. Kérdeztem tőle, te mért vagy még itt? Aztán elhallgatott. Akartam még kiíratni egy kis szabadságot mert még van 2011-ről is, de azt mondták menjek vissza mert szükség van rám. Hoppá. Gyorsan bedobnak a vízbe, azt hittem lesz egy kis beszoktatási idő. :)
Ráadásul jövőhéttől a következő programok lesznek:
- Hétfő Szülői értekezlet Dávidnak.
- Szerda Fogadó óra Francinak
+ nyílt napok (jó időzítés),és még Francinak is lesz szülői valamelyik nap, csak az most nem jut eszembe, majd megnézem. Bár még korán sem biztos a jövő heti munka kezdés, mert Anna már köhécsel. :(

Mostanában, gondok vannak a memóriámmal,szedni kellene valami agy serkentőt.:) Kedden például, a szokott időben mentem Franciskáért, beköszöntem a csoportba, majd hirtelen bevillant, hogy most nem is kellett volna még jönnöm, mert délután még torna is lesz neki. És aznap még volt egy csomó ilyen sztorim. Egyik anyuka megnyugtatott, hogy ez már a korral jár. Hát köszi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)