„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. február 28., vasárnap

Aki korán kel...

az aranyat lel. :) Vagy blogolhat egy kicsit tök nyugisan.Senki nem jön, hogy éhes vagyok, szomjas vagyok, meg hasonló ügyes bajos dologgal amit csak, és kizárólag anya tud megoldani. Ami persze nem igaz, csak valahogy olyan jó nekik, hogy anyázhatnak, persze csak jó értelemben.
Megfigyeléseim során :) kiderült például, hogy miután elmosogatok, és rendbe teszem magunk után a konyhát, rendszerint megjelenik valamelyik gyerek, és éhes lesz, vagy szomjas. :/ Előtte ebédeltünk,de akkor még annyira nem volt az csak piszmogott az étellel, de a szép tiszta, üres mosogatótálca láttán valahogy mindig megjön az étvágy. :) De sebaj, már megszoktam. :)
Szóval korán kelés, egyébként kivagyok tőle így hétvégén, mert aludhatnék még nyugodtan, a gyerekeknek is jó alvókájuk van szerencsére, csak én vagyok a megáldva ilyesmivel a családban. Biztos anyukámtól örököltem. Emlékszem gyerek koromból, hogy anyukám ilyenkor már főzte a finom húslevest a vasárnapi ebédhez. :) Ő is nagyon korán kelő a mai napig. 

Tegnap visszaolvasgattam a blogba, és olyan jó volt. Mondtam is apának, hogy ez olyan nagy kincs lesz pár év múlva a gyerekeknek. Már most is olyan élvezettel nézték a képeket videókat, hogy milyen sokat változtak, változtunk azóta. :) Egy pár hete volt egy őrület a facebookon. Egy kihívás, hogy 15 évnél régebbi fotókat kellett megosztani magadról. Eleinte nem akartam résztvenni benne, mert nekem nem sok képem van gyermekkoromról. De végül beadtam a derekam, 15 évnél régebbi képem azért mégiscsak akad így a 40 küszöbén. :) Na de mindegy is, arra akarok kilyukadni, hogy ha a gyerekek megnőnek biztos fognak örülni ennek az emléknek. Én tuti boldogan lapozgatnám anyukám megsárgult naplóját ha lenne. 

Egyébként nem is ezekről akartam írni most, rengeteg gondolat volt a fejembe mielőtt ide ültem, de már nincs, huss elszálltak. Mindig ez van ha "csak úgy" akarok írni. Volt ihlet, nincs ihlet :) 
Közben Franciska is felébredt, és itt ül mellettem, a szája be sem áll, olvas, közben kijavítja a hibákat amit elkövettem írás közben. (úgysem működik a helyesírás ellenőrző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)