„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. február 17., szerda

Időm,mint a tenger (ami persze nem igaz) :)

Szabadságon vagyok. Az utóbbi időben sokat betegeskedtünk, először Franciskának fájt a torka ,és lázas volt, következő héten Anna kezdett el csúnyán köhögni. Pedig már titkon azt gondoltam megússzuk ezt a telet betegség nélkül. Vagyis tulajdonképpen inkább a gyerekek ússzák meg, Engem ugyanis (követve a régi hagyományt, miszerint a karácsony nálunk nem telhet el anélkül, hogy valaki beteg ne legyen) megműtöttek epekővel. Úgy volt, hogy csak januárba kerül rám a sor, de egyik nap felhívott az orvosom, hogy van egy hely menjek. Én meg mentem. Jó, hogy túl vagyok rajta, október óta szenvedtem. Ledobtam több mint tíz kilót magamról, ami egyébként nem baj, de a pirítós kenyérre azóta ránézni sem birok. Ő volt a társam a bajban, hogy éhen ne haljak a műtét időpontjáig. :)
Annyi, de annyi dolog történt mióta nem írtam, és  kicsit haragszom is magamra emiatt. Hiszen az embernek arra van ideje amire időt szakít magának,a többi kifogás. Lustaság,lustaság,lustaság.
Úgyhogy most nem ott folytatom ahol befejeztem, hanem a jelennel,de persze közbe-közbe visszatekintek mert annyi szép, és jó dolog történt velünk mióta nem írtam.
Most farsangra készülünk az oviban holnap lesz, a suliban pénteken. Anna boszi lesz (remélem előkerül a kalap is a szekrény mélyéről) pontosabban azt mondja, hogy aranyhaj mostohaanyja :) Már nagyon lelkesen várja a holnapot. Ellentétben Francival aki nem akar felöltözni semminek,és azon gondolkodik tegnap óta,hogy részt sem vesz az eseményen. :( Nem erőltetem, az ő döntése. Úgy volt,hogy közösen az osztály beöltözik, de aztán "idő hiányában" ez az akció elmarad, lehet ezért hagyott alább a lelkesedés. Nem tudom igazán.
Kezdünk már nagylányosodni, visszafeleselni,néha olyan hangnemet megütni ami nem tetszik anyai fülemnek. Annával folyamatosan marják egymást itthon, jobban mondva Franci nem szereti, ha Anna megy utána, vagy játszani akar vele. Viszont ha valahová elmegyünk akkor megfigyeltem már, hogy olyan anyáskodó Annával,védelmezi óvja. Szerencsére több olyan barátja is van akinek szintén van hasonló korú testvére, így látja,hogy másoknál is ez a helyzet, a kistesók már csak ilyenek! :)
A tanulás szerencsére jól megy, kitűnő tanuló még mindig. Bár nem szeret tanulni, előszeretettel makacskodik mikor gyakorolni kell. Pedig kell, mert ha nem gyakorlunk általában mindig becsúszik egy-egy rossz jegy.

Próbáltam telefonról is blogolni,és képeket feltölteni, (mert a gépünk le lett cserélve,és így jelen pillanatban nem túl sok kép van rajta) de nem tudok. :( Majd még próbálkozom,vagy érdeklődök fórumokon, hogy lehetséges.

Pár kép napjainkból

Karácsonyos ajándékos


Sulibanalkotós

csizmapucolós

barátnős fotózkodós

unkokaöcsizős

osztályoskirándulós

Rékabarinős


szülinapibulizósarcfestős

ovibanalkotós

Herenciássalfotózkodós

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)