„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2016. február 23., kedd

Sztrájk

Ma délután a következő üzenet fogadott a 3.c osztály szüleiből álló facebook csoportban:
" Kedves Szülők!
Javaslom, hogy február 29-én mi is csatlakozzunk a szülők szolidaritási sztrájkjához. Álljunk a pedagógusok mellé." Ami azt jelenti, hogy ne vigyük a gyerekeket iskolába. De mi van ha nem tudom megoldani a gyerek elhelyezését. Nálunk ugyanis nem egyszerű, nincs nagyszülő a közelben akire számíthatnánk. Ebben a hónapban talán egy hetet ha dolgoztam. :( Egyik héten Franci volt beteg, következő héten Anna, azt követő héten nevelés nélküli nap, a 29-i héten pedig már be volt írva az üzenőbe, hogy március 3.4.5-e nevelés nélküli nap lesz. Attila szolgálatban lesz egész héten, szóval rá nem számíthatok most. A kolléganőm már régen jelezte, hogy február végén szeretne szabira menni. Neki nincs gyereke, szóval általában ő van mindig mikor én éppen beteg gyereket ápolok, szünidőt töltök, vagy nevelés nélküli napok vannak, soha egy rossz szava nem volt még (legalábbis nekem még nem mondta) Kicsit most kellemetlenül éreztem magam, mert szó sincs róla, hogy nem támogatom a pedagógusokat, és nem értek egyet velük, de ezzel az ötlettel most valahogy nem tudok azonosulni. :(

2 megjegyzés:

  1. Én nem értek egyet a pedagógusokkal sem, meg ezzel a nagy felhajtással. Ettől megoldódnak a problémák? Egyébként sem szabad lenne a gyerekeket belekeverni ebbe az egészbe. A mi sulinban fel sem merült ilyesmi....szerencsére.

    VálaszTörlés
  2. Na,igen én is úgy gondolom,hogy a gyerekeket nem kellene ebbe belevonni.

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)