„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2010. augusztus 2., hétfő

Babavárós bejegyzések

Ma reggel arra gondoltam ,hogy butaság volt új blogot nyitnom a babavárásról, elkülönítve így a mindennapjainktól,hiszen ez is ide tartozik,és nem egy külön lapra. Ígyhát átköltöztettem azt a pár bejegyzést amit a másik blogba írtam ide.

Franci mondta:
-Anya,te most terhes vagy??
-Igen!
-Mért?Mert babát várunk??
-Igen....


23.hét

Tele vagyok energiával! Egyszerűen mindenhez van kedvem,nem punnyadok egész nap csak teszek-veszek a lakásban! Apa tegnap rám is szólt,hogy azért néha nem ártana ha pihennék nehogy gond legyen ebből a nagy energia áradatból!Igaza van néha azért csak meg kell húznom a gyeplőt!Tegnap régi fényképek akadtak este a kezembe,mikor még Francival voltam kismama,nagyon szép emlékek,pedig az az időszak nem volt ennyire felhőtlen,és energia dús.Franciska ugyanis egy ideg szálon feküdt a 18.héttől egészen a 38.hétig,és ezáltal nem nagyon tudtam menni,mert nagyon fájt a lábam,rengeteget feküdtem akkor nem volt más választásom.
Na mindegy, a fényképeket meglátván Franci is csatlakozott,imád fotókat nézegetni,minden,és mindenki érdekli,ki kivel,hogyan,és persze,hogy mért!Egész sok kérdéssel megbombáz,akad köztük olyan amire néha nem is tudom mit válaszoljak!Tágra nyílt szemekkel nézi születése pillanatait az első képen amikor még összeköt minket a köldök zsinór, látom az arcán az aggodalmat-Anya az mi ott?-mutat a köldök zsinórra -próbálom elmagyarázni,hogy mi is az,és mi volt a szerepe,és hogy ez egyáltalán nem fájt nekünk,megnyugszik és tovább lépünk a fürdetésre,a mázsálásra,az első szopira még a szülő ágyon!Olyan jó,hogy bent volt velem apa,és megörökítette ezeket a csodálatos,és felejthetetlen pillanatokat.
Egyébként ahogy gömbölyödik a hasam Franci annál inkább érdeklődőbb,hogy mi zajlik odabent,és milyen lesz majd ha megszületik a kis tesó!Most is éppen a szopispárnán fekszik,mint egy kisbaba!:))

Éjszakai bagoly

Tegnap olyan kis nyugodt volt egész nap a kisbabám,nem sokat mocorgott,csak néha meg-meg bökött,hogy tudassa velem itt vagyok! Na este mikor végre ágyba kerültem beindult a buli,egész nap lustálkodó kicsinyem,úgy gondolta itt az idő végre megmozgatni minden kis porcikáját,és lubickolni kezdett.Hát jó sokáig ficánkolt helyezkedett ide-oda bent.Így most apa is részese lehetett egy kis műsornak,és végre ő is érezte csemetéje mocorgását!Máskor mindig abbahagyta amikor a kezét a hasamra tette,most ez sem volt akadály!Remélem nem fog hozzászokni,az éjszakai élethez,miután megszületik,mert akkor jól nézünk ki,nappal majd durmol,éjszaka meg elszórakoztat bennünket!Na neee! Jelzem két gyermekem közül egyik sem ajándékozott meg anno az éjszaka átalvás örömével,nem is tudom milyen az!Mindig irigykedve figyeltem ahogy mesélték más kismamák,hogy este leteszik,és csak reggel kel fel csemetéjük,hogy én hol rontottam el,nem tudom még ma sem.Na majd talán most! :)

Vérvétel


Túl vagyok a terheléses vér cukor vizsgálaton! Szörnyű volt!Hol is kezdjem,szóval reggel korán felkeltem,produkáltam a WC-n egy kisebb mennyiség éh gyomri vizelet mintát,letusoltam majd elindultam,gondolván arra,hogy az éhséget nem nagyon bírom,no meg a reggeli tejes kávém is igencsak hiányzott!Apa mondta,hogy szívesen bevisz kocsival ne buszozzak feleslegesen ilyen melegbe,de én természetesen egy hős vagyok bevállaltam a buszt,hiszen kell a mozgás,és a friss levegő! Na lelkesedésem hamar alább hagyott,miután a buszra felszálltam.Rengeteg emberről áradó illatnak közel sem nevezhető levegőtlen buszon ,másra sem tudtam gondolni csak,hogy hogy lehetek ilyen marha,mért nem hallgattam apára!Még jó,hogy csak pár megállóról van szó!
A laborban szintén százezren voltak,de azért hál istennek itt nem kellett rengeteget várnom hamar bejutottam,aztán mikor levették a vért jött a következő borzalom.Nem is tudom szóval nem emlékeztem rá pontosan,hogy mekkora adag cukros löttyöt kellett meginnom mikor Francival voltam terhes.Úgyhogy mikor megláttam a bögrét színig töltve a cukros löttyivel igencsak kikerekedett a szemem.Citromlevet nem lehetett tölteni hozzá,de hova is töltötték volna mikor csordultig volt ezzel a cseppet sem ízletes nedűvel!Nyeltem egy nagyot,és nekiláttam,többször nekifutottam,nem sikerült egy húzásra legyűrni,de sikerült,és szerencsére nem fordult vissza!
Az ember azt hinné,hogy itt túl van a nehezén,na de itt jön még a 2 óra,mialatt nem ehetsz maximum ihatsz de csak ,és kizárólag vizet!Azt terveztem ,hogy szétnézek majd a városba ez idő alatt,de olyan nagy volt a hőség már reggel,hogy egyszerűen nem volt erőm kint lenni! A fejem már hasogatott a kávé hiány miatt,és az éhség is gyötört!De mivel nem akartam a laborba csücsülni két órán keresztül átmentem a plázába,és ott nézelődtem ücsörögtem,és szenvedtem,néha egészen rosszul voltam mert a fejem az annyira fájt,hogy ha megmozdítottam is lüktetett,és már hányingerem is volt tőle!Apát fel is hívtam,hogy mégiscsak jó lenne ha itt lenne,és eltöltené velem ezt a röpke két óra hosszát hátha rosszul leszek,és akkor legalább ő legyen a támaszom!
Mondanom sem kell irtó lassan telt el számomra az a két óra,de akkor már nem kellett sorba állnom soron kívül bemehettem,levették a második adag vért,és már repültünk is haza!
Az eredményt még nem tudom,de biztos rendben lesz minden,ÉRZEM!

Csak úgy..

Itt ücsörgök a gép előtt,gondoltam írok pár sort,bár nem történt velünk semmi érdekes! Ami egyébként ha jobban bele gondolok nem is baj,hiszen minden a legnagyobb rendben zajlik.Anna Sára szépen fejlődik odabent,minden nap jelez főleg mikor nyugalmi állapotba kerülök,na akkor kezdi csak el a ficánkolást odabent,ami már kintről is nagyon jól megfigyelhető! De nagyon aranyosan mocorog,néha olyan érzés mintha belülről simogatna,húzogatja oda-vissza a kezecskéjét vagy éppen lábacskáját!Franciska továbbra is nagy szeretettel várja kis tesó érkezését.Egyik reggel,vagyis inkább hajnalban odabújt közénk aludni felém fordult és a pocimon pihentette kezecskéjét! Kis tesó egy kis mocorgással üdvözölte,majd teljes lett a nyugalom odabent is!

Holnap tanácsadásra megyek,remélem nem lesz nagyon meleg,most tényleg busszal kell mennem mert apa már dolgozik,és nem tud bevinni!De ha minden jól megy hamar végezni fogok mint a múltkor!
Ez a nagy meleg nem nagyon akar múlni itt felénk,szombaton délután volt egy kiadós eső,és ennyi,nagyon nehezen viselem már ezt a forróságot!Szombaton például 32 fok volt a szobában,durva nagyon,teljesen kimerülünk ettől az időtől! A hétre már lehűlést mondott a tv,de eddig még nem sokat vettem észre az egészből!

Vérvétel eredmény

Voltam ma tanácsadáson,a vérvétel eredményem jó lett.

Éh gyomri: 4,2 (normál érték 3,89-5,84 legalábbis a labor lelet alapján)
Cukros lötty utáni: 6,9 (normál érték: 3,89-7,8 )
Súly: 77,5 kg
Vérnyomás: 110/70
Holnap még el kell mennem a házi dokimhoz,íratni fel vasat,mert a vörösvértest,Haemoglobin,és Haematokrit értékeim kicsit alacsonyabbak a normál értéknél.

25 hetes pocakfotó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm,hogy írtál! :)