„ Az emlék olyan virág mely nem hervad el soha ”

2011. január 31., hétfő

Voltunk orvosnál

Ma délelőtt 10-ig volt rendelés (a kiírás szerint)sokáig tépelődtem,hogy mit csináljak de aztán úgy döntöttem,hogy nem várok holnapig, fogom a két gyereket,és a rendelés végére odamegyünk.
9-re esett a következő etetés ideje Annának,nyugodtan megtudtam szoptatni,és amíg felöltöztettem Franciskát,ő nézelődött békésen az ágyon,látszott rajta,hogy fáradt aminek nagyon örültem mert tudtam,hogy akkor békésen fog szunyókálni végig!Így is volt,felöltöztettem,betettem a kocsiba,és már aludt is mint egy kis mormota!:) Tíz előtt öt percel értünk oda a rendelőbe,de még akkor is rengetegen voltak,be se mentünk a váróba sarkon fordultunk,elmentünk sétálni,és bevásárolni,és szóltunk az oviba is,hogy nem megyünk egy darabig.
Végül sikerült utolsónak odamenni,az 52. kisbeteg volt Franciska a mai nap folyamán,nem semmi,és ez csak a mi doktornőnknél!Rengeteg gyerek beteg.
Kaptunk beutalót,holnap viszünk vizeletet az SZTK-ba. Cataflan cseppet ,és Curam Duo-t (antibiotikum) írt fel neki doktornéni.

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom szegénykét!!! Tudom milyen volt mikor felnőttként volt. Nikinek még ilyen egyelőre nem volt.

    VálaszTörlés
  2. Igen nekünk is szörnyű,mondjuk rám nem jellemző talán egyszer voltam hasonló helyzetben.De már jobban van. Niki ne is legyen soha hasonló cipőben!

    VálaszTörlés

Köszönöm,hogy írtál! :)